Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
4,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:758124
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 01.07.2013.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 10 единиц
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    3
1.  Prakses mērķis un uzdevumi    3
2.  Pētījuma metodes    4
3.  Pētījuma klientu mērķa grupa    5
4.  Pētījums    7
4.1.  Intervijas rezultāti    8
4.2.  Aptaujas rezultāti    9
4.3.  Secinājumi    12
5.  Mērķa grupas sociālās problēmas un vajadzības    13
6.  Mērķa grupas problēmu cēloņi    14
7.  Problŗmu un vajadzību risināšanas iespējas    15
8.  Prakses novērtēšana    16
  Nobeigums    17
  Izmantotās literatūras avoti    18
  Pielikumi    19
Фрагмент работы

Makro sociālais darbs lielā mērā ir process, kas atkarīgs tieši no sociālā darbinieka uztveres, attieksmes pret savu darbību, spējām iejaukties problemu risināšanā un sasniegt noteiktus uzlabojumus sabiedrībā2].
Prakses laikā veicot pētījumu ar pilngadību sasniegušajiem bāreņiem, kuri turpina mācības, es varēju attīstīt tādas prasmes, kā: identificēt un analizēt sociālās problēmas, analizēt to cēloņus un sekas konkrētā teritorijā, identificēt un piesaistīt sociālo pakalpojumu sistēmas tīklu, plānot sociālās aktivitātes, kas novērš cilvēku sociālo izolāciju.
Uzskatu, ka prakses laikā esmu pilnveidojusi savas profesionālās attiecības ar klientiem. Esmu centusies prasmīgi pielietot cilvēktiesības un ētikas normas praksē, tāpat veidojusi sadarbību ar sociāliem darbiniekiem un citiem sociālā darba speciālistiem un sadarbības partneriem.
Valsts prakses laikā ieguvu zināmu pieredzi, augsti novērtēju savu supervizori, no kuras daudz mācījos, lai varētu pilnveidot savu profesionālo kompetenci.
Lai gan mana izvēlētā mērķa grupa nebija liela, tomēr pētījuma rezultāti ir vērā ņemami, jo mērķa grupai tika identificētas tipiskas problēmas, kas visticamāk neatšķirsies no tādas pašas mērķa grupas problēmām citā novadā vai pilsētā.

Nobeigums
Prakses laikā veicot pētījumu un rakstot atskaiti, kad es varēju vizuāli atspoguļot savas zināšanas, esmu sapratusi, ka joprojām nepieciešams tās papildināt. Vēlos kvalitatīvi veikt sociālo darbu, tādēļ domāju neatkāpties no mērķa par tālāku pašizglītošanos. Manas domas par izglītības iegūšanu nav mainījušās: izglītība dod iespēju cilvēkam pavērties uz apkārt notiekošām lietām savādāk. Iegūstot izglītību, es pilnveidojos, nostiprinu savu pašapziņu. Kamēr studēju, esmu pozitīvi mainījusies – kļuvusi drošāka, pārliecinātāka, iecietīgāka pret apkārtējiem, iemācījusies uzklausīt. Šīs īpašības noder ne tikai darbā ar klientu, bet arī ikdienā saskarsmē ar apkārtējiem.

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация