Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
Особые предложения 2 Открыть
4,99 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:345458
 
Оценка:
Опубликованно: 07.03.2011.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    4
Pētāmā objekta aktuālā situācija (pasaulē, Eiropā, valstī, reģionā ) pētījuma periodā    5
Grobiņas novada iesaistes, vieta un loma teritoriālajās, ekonomiskajās, sociālajās struktūrās, sistēmās    6
Valsts, pašvaldības, nozaru institūciju attieksme, perspektīvie plāni, nākotnes nodomi attiecībā pret Grobiņas novadu    7
4.  Grobiņas novada domes pētījums    10
4.1  Grobiņas novada raksturojums    10
4.2  Grobiņas novada saimnieciskās darbības analīze un efektivitātes noteikšana    12
4.3  Grobiņas novada iesaistīšanās globālajos procesos, tīklos, starptautiskās sadarbības    15
4.4  Grobiņas novada domes pakalpojumu sniegšanas darba organizēšanas un kvalitātes analīze    16
4.5  Grobiņas novada domes personālvadības procesu izvērtēšana    17
4.6  Grobiņas novada domes pakalpojumu mārketinga analīze, tai skaitā e-mārketinga    17
4.7  Grobiņas novada attīstības iespējas    18
4.8  Secinājumi    20
4.9  Priekšlikumi    21
Iegūtie materiāli zinātniski pētnieciskā (bakalaura) darba uzrakstīšanai    23
Фрагмент работы

Autores prakses ilgums bija no 03.01.2011. līdz 27.03.2011.Prakse tika iziet Grobiņas novada domē. Jo bakalaura darba tēma ir „Grobiņas novada tūrisma attīstības iespējas.”
Autores prakses mērķis - nostiprināt studiju laikā iegūtās teorētiskās zināšanas, apgūt pētnieciskā darba metodes un iemaņas, kas nepieciešamas tūrisma un viesmīlības nozares uzņēmuma darbiniekam un vadītājam, un ko paredz uzņēmumu un iestāžu vadītāja profesijas standarts, iegūt materiālus bakalaura darba izstrādei.
Autores prakses uzdevumi :
1.Iepazīstas ar pētāmā objekta vai parādības aktuālo situāciju (pasaulē, Eiropā, valstī, reģionā) pētījuma periodā.
2.Izvērtē un izanalizē objekta vai parādības iesaisti, vietu un lomu teritoriālajās, ekonomiskajās, sociālajās struktūrās, sistēmās.
3.Noskaidro valsts, pašvaldību, nozares institūciju attieksmi, perspektīvos plānus, nākotnes nodomus attiecībā pret pētāmo objektu vai procesu.
4.Pētot uzņēmumu:
4.1.raksturo uzņēmuma lielumu, funkcijas, vietu tirgū;
4.2.izvērtē un izanalizē uzņēmuma saimniecisko darbību un tās efektivitāti, uzņēmuma darbības rādītājus kontekstā ar tendencēm pasaulē, reģionā, valstī;
4.3.izvērtē uzņēmuma iesaistīšanos globālajos procesos, tīklos, starptautisko sadarbību;
4.4.analizē pakalpojumu sniegšanas darba organizāciju, kvalitāti;
4.5.izvērtē un analizē personālvadības procesus;
4.6.veic pakalpojumu mārketinga analīzi, tai skaitā e-mārketingu;
4.7.novērtē uzņēmuma attīstības iespējas, stratēģiju
4.8.dod savus secinājumus un priekšlikums darbības pilnveidošanai.
5.Iegūst materiālus zinātniski pētnieciskā (bakalaura) darba uzrakstīšanai.…

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация