1. PEDAGOĢISKIE VĒROJUMI PIRMSSKOLĀ
1.1. Pirmsskolas izglītības iestāde kā mācīšanās organizācija
1) Izpratne par bērna jēgpilnu iesaisti mācībās:
PII “Strautiņš” tiek veidota mācību vide, kas veicina bērna individuālo izaugsmi, attīstot viņa spējas un prasmes. Pedagogi pielāgo mācību un audzināšanas metodes bērnu vajadzībām, veicinot interesi un iesaisti. Tiek izmantotas dažādas mācību metodes, kas mērķtiecīgi attīsta bērna domāšanas un pašvadītas mācīšanās prasmes (piemēram, digitālās tāfeles un Beebot ierīces).
2) Savstarpējās mācīšanās iespējas un komandas darbs:
Iestādē tiek organizētas regulāras rotaļnodarbību vērošanas un izvērtēšanas sesijas, kurās pedagogi dalās pieredzē un ieteikumos. Tiek nodrošināts metodisks atbalsts, lai stiprinātu pedagogu savstarpējo mācīšanos un komandas darbu. Tas ietver arī kursus dažādu mācību metožu apguvei un kopīgu labās prakses piemēru apspriešanu.
3) Pastāvīgas izziņas, inovāciju kultūras veidošanas iespējas:
Pirmsskolā tiek ieviestas digitālās tehnoloģijas, piemēram, digitālās tāfeles un Beebot, kas bērniem palīdz apgūt jaunas prasmes, piemēram, matemātikas un dabaszinību jomās. Pedagogiem tiek nodrošinātas iespējas apmeklēt seminārus un apgūt jaunas mācību metodikas, piemēram, izmantojot Insplay metodiku.
…