-
Prakse a/s "SEB banka"
Nr. | Название главы | Стр. |
Ievads | 4 | |
1.Nodaļa. | Uzņēmuma un nozares vispārīgs raksturojums | 5 |
1.1. | Uzņēmuma nosaukums un forma | 5 |
1.2. | Uzņēmējdarbības veidi | 5 |
1.3. | Darbaspēka raksturojums | 6 |
1.4. | Uzņēmuma vēsture | 6 |
1.5. | Nozare, kurā darbojas uzņēmums, uzņēmuma vieta nozarē | 8 |
1.6. | Uzņēmuma attīstības iespējas Eiropas Savienībā un uzņēmuma darbība ārējos tirgos | 10 |
2.Nodaļa. | Uzņēmuma darbības un vadīšanas procesu izpēte, analīze un novērtēšana | 13 |
2.1. | Uzņēmuma iekšējās vides un tās elementu izpēte un analīze | 13 |
2.2. | Uzņēmuma ārējā vide | 17 |
2.3. | Komercdarbības ētika uzņēmumā | 18 |
2.4. | Uzņēmuma lieluma analīze | 20 |
2.5. | Lietvedības organizācija | 22 |
2.6. | Dokumentu plūsma uzņēmumā | 26 |
2.7. | Uzņēmuma iekšējais Intranet tīkls un web lapa | 27 |
2.8. | Uzņēmumā lietotās datorprogrammas un datu bāzes | 30 |
2.9. | Uzņēmuma produktu raksturojums un dzīves cikls | 31 |
2.10. | Uzņēmuma produktu uzskaites kārtība | 35 |
2.11. | Plānošanas un organizācijas raksturojums | 35 |
2.12. | Uzņēmuma līdzekļi un to struktūra | 36 |
2.13. | Uzņēmuma iekšējie un ārējie finansēšanas avoti | 37 |
2.14. | Uzņēmuma zīmola, produkta pozicionēšana | 38 |
2.15. | Uzņēmumā lietotie mārketinga komunikācijas kanāli | 39 |
2.16. | Uzņēmuma produktu pārdošanas metodes | 41 |
2.17. | Izmaksu struktūra | 41 |
2.18. | Uzņēmuma izaugsmes iespējas | 43 |
2.19. | Uzņēmuma cenu veidošanas metodes | 43 |
2.20. | Materiāli tehniskās sagādes organizācija, sagādes tirgus izpēte | 44 |
2.21. | Uzņēmējdarbības riski to kontroles un ierobežošanas mehānisms | 44 |
2.22. | Uzņēmuma darba aizsardzības sistēmas | 47 |
3.Nodaļa. | Finanšu, grāmatvedības uzskaites un nodokļu izpēte, analīze | 48 |
3.1. | Uzņēmuma sadarbība ar finanšu institūcijām | 48 |
3.2. | Grāmatvedības politika | 48 |
3.3. | Uzņēmuma kontu plāns, konta plāna grupu izpēte | 50 |
3.4. | Grāmatvedības attaisnojošo dokumentu veidi | 51 |
3.5. | Uzņēmuma nomaksāto nodokļu aprēķināšanas un uzskaites kārtība | 52 |
3.6. | Uzņēmuma gada pārskats | 54 |
Secinājumi | 59 | |
Priekšlikumi | 60 | |
Bibliogrāfisko norāžu saraksts | 61 |
Par prakses vietu esmu izvēlējusies AS “SEB banka”, laika posmā no 1. jūnija līdz 28. jūnijam un no 31. augusta līdz 25. oktobrim. Prakses norises vieta bija Ogres filiāles klientu apkalpošanas centrs, Skolas ielā 4. Prakses darba laiks bija katru darba dienu no 9.00 – 17.00.
Par prakses vietu es izvēlējos AS SEB banku, jo gribēju paplašināt savas zināšanas par banku darbību, uzzināt vairāk par bankas darbinieku ikdienas pienākumiem un iegūt darba pieredzi šajā jomā.
Prakses pārskatā ir atspoguļota informācija par uzņēmumu, tā darbības un vadīšanas procesiem, un uzņēmuma darbību mārketingā un finanšu jomā.
Nepieciešamo informāciju prakses pārskatam es ieguvu konsultējoties ar prakses vadītāju un darbiniekiem, AS SEB bankas mājas lapā, prakses norises laikā pieejamajā SEB bankas internetā, no iegūtās pieredzes un zināšanām.
Prakses pārskats ir izstrādāts atbilstoši bakalaura studiju programmai “Uzņēmējdarbības vadīšana” prakses programmai.
Prakses pārskata mērķis ir atspoguļot praksē iegūtās, nostiprinātās zināšanas, prasmes un iemaņas.
SEB ir otra lielākā komercbanka Latvijā, kas piedāvā plašu pakalpojumu klāstu privātpersonām, uzņēmumiem, kā arī dažādām institūcijām. Banka apkalpo 900 000 klientus no kuriem 66 000 ir mazie un vidējie uzņēmumi. SEB bankai Latvijā ir ļoti plašs filiāļu tīkls, 42 filiāles, 18 klientu apkalpošanas centri (KAC). Šobrīd bankai ir 202 banku automāti, kā arī ļoti populārs ir SEB bankas internets, to izmanto 53% klientu.
SEB piedāvā ne tikai daudzveidīgus bankas un finanšu pakalpojumus, bet arī dažādus investīciju un finansēšanas produktus, kurus klientiem piedāvā SEB bankas grupas uzņēmumi: līzinga kompānija SIA "SEB līzings", investīciju sabiedrība IP AS "SEB Wealth Management" un AS "SEB atklātais pensiju fonds" un dzīvības apdrošināšanas kompānija AAS "SEB Dzīvības apdrošināšana", un SEB Enskilda.
SEB ir nozīmīga loma sabiedrības dzīvē. SEB darbība ir atkarīga no saviem klientiem, darbiniekiem un sabiedrības ilgtermiņa uzticības. Viens no SEB pamatmērķiem - būt par godājamu sabiedrības locekli tajās valstīs, kur darbojas SEB Grupa.…
Prakses pārskats atbilstoši BA metodiskajiem norādijumiem un prakses programmai
- A/s "Parex banka" uzņēmējdarbības vadīšana
- Prakse a/s "SEB banka"
- Prakse a/s "SEB banka" 2009.gadā
-
Ты можешь добавить любую работу в список пожеланий. Круто!Prakse a/s "SEB banka" 2009.gadā
Отчёт по практике для университета116
-
A/s "Parex banka" uzņēmējdarbības vadīšana
Отчёт по практике для университета17
-
AS "Parex banka" grāmatvedības darba organizācija
Отчёт по практике для университета10
-
Prakses pārskats
Отчёт по практике для университета21
-
A/s "Sampo Banka" prakses pārskats
Отчёт по практике для университета26