Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
5,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:148487
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 20.05.2011.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 1 единиц
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    2
1.  Vispārējās ziņas par uzņēmumu    4
2.  Viesnīcas praktiskā izpēte    5
2.1.  Apkalpošanas veids uzņēmumā    5
2.2.  Ēdienu un dzērienu pasniegšana    7
2.3.  Interjers, gaisotne un noformējums    8
2.4.  Viesu izmitināšana uzņēmumā    9
2.5.  Uzņēmuma organizatoriskā struktūra    11
2.6.  Viesnīcas sadarbības partneri    17
2.7.  Rethymno esošie viesmīlības uzņēmumi    21
2.8.  Piedāvātie palīgpakalpojumi    26
2.9.  Savstarpēja informācijas plūsma starp uzņēmumiem    29
3.  Rethymno Tūrisma informācijas centra raksturojums    31
3.1.  Pētījums par tūrisma pakalpojumu kvalitāti Rethymno    31
3.2.  Pakalpojumu un pieprasījumu statistika Rethymno TIC    31
4.  Uzņēmuma noslogojums pa mēnešiem un ārzemju viesu īpatsvars tajā    33
  Secinājumi    36
  Izmantotās literatūras saraksts    38
Фрагмент работы

SECINĀJUMI
Izejot praksi vienā no lielākajām un prestižākajām Krētas piecu zvaigžņu viesnīcām, ieguvu jaunas iemaņas darbā, gan sadarbībā ar cilvēkiem, ar kuriem labprāt nesadarbotos, bet visvairāk noteikti dzīves pieredzi. Dzīvojot un strādājot ar cilvēkiem, kam no mīlestības līdz naidam ir nevis viens solis, bet aptuveni 5 minūtes, pašsaglabāšanās nolūkos ir jākļūst nedaudz tādam kā viņi, tajā pašā laikā nepazaudējot sevi un domājot par priekšdienām Latvijā.
Šajā prakses atskaitē aprakstīju pašu galveno par uzņēmumu, tā darbības principus, specializāciju, tajā iekļaujot informāciju gan par viesnīcā esošo ēdināšanas iestāžu, gan numuriņu daudzveidību un pieejamību. Uzskaitīju datus par apmeklētāju vietām ēdināšanas uzņēmumā, kurā darbojos es (galvenais restorāns), par vizuālo noformējumu, kā arī uzņēmumā kopējiem pakalpojuma veidiem.
Sastādīju arī uzņēmuma organizatorisko struktūru, norādot tajā esošos dienestus. Raksturoju strādājošo skaitu katrā dienestā, to pienākumus un atbildību, kā arī dienestu savstarpējo sadarbību. Tā kā uzņēmums ir milzīgs, tad dienestu sadarbības sarežģījumi, kurus novēroju es, ir tikai aisberga redzamā daļiņa.
Izskatīju arī citu Rethymno atrodošos viesmīlības uzņēmumu specifiku un piedāvātos pakalpojumus – secināju, ka to piedāvājums arī ir neiedomājami plašs, bet vislielākā priekšrocību Rithymna Beach viesnīcai ir tā, ka tā neatrodas pašā pilsētas centrā, nav trokšņu, ir plašas teritorijas un piedāvāto palīgpakalpojumu klāsts, kas, pilnībā izmantots, nodrošina tik kvalitatīvu atpūtu, kādu nesasniegt, nakšņojot centrā.
Krēta un konkrētāk Rethymno ir tūristu paradīze, vide un pilsēta ir orientēta tikai uz tūristiem. Informācija ir pieejama uz ielām, TIC, internetā, ir jāspēj tik izvēlēties, jo viesmīlības uzņēmumi - restorāni un viesnīcas - ir neskaitāmi un cits citam blakus.
Izpētīju ārzemju viesu īpatsvaru un apmeklējumu uzņēmumā. Tā kā Krētā, starp Eiropu un Āfriku, ir īpatnējs klimats, tas ir būtisks faktors, kas nosaka, kuras valsts tūristi apmeklē viesnīcu kuros mēnešos, un arī to, kāds ir tās noslogojums.
Secinu, ka darbam tik lielā uzņēmumā var vilkt paralēles ar iešanu caur gaļas maļamo mašīnu. Vietā, kur viesus „nēsā uz rokām”, viss smagums gulstas un darbiniekiem, un šajā vidē dažubrīd cilvēcības faktors ir tuvs nullei. Pati nesaskāros ar fiziskām problēmām šajā sakarā, bet biju klāt laikā, kad vienam no pavāriem acī plīsa asinsvads, ko neuzskatīja par iemeslu sniegt palīdzību vai ļaut atgūties. Kopumā šī viesnīca ir atstājusi manī spēcīgu iespaidu un motivāciju turpināt tiekties pēc saviem mērķiem. Tā man deva smagu pieredzi un vērtīgas atziņas dzīvei, bet, kā zināms, tas, kas nāk caur sviedriem un asarām, tam ir visdziļākās saknes un lielākā vērtība. Laba pieredze ir grūta pieredze.
Kā priekšlikumu varu minēt no augstskolas puses izvērtēt, kādu informāciju prasīt iekļaut prakses atskaitē, jo, piemēram, izejvielu iepirkšanas cenas un sadarbības izmaksas ir stingri konfidenciāla informācija, ko atbildīgās amatpersonās nav tiesīgas izpaust.

Коментарий автора
Комплект работ:
ВЫГОДНО купить комплект экономия −3,98 €
Комплект работ Nr. 1242129
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация