-
Prakse Rīgas 66.speciālajā vidusskolā
Бесплатно!Оцененный!
Nr. | Название главы | Стр. |
1. | Institūcijas ietvars. Kopiena. Mezo līmenis. Pētījuma bāze | 3 |
1.1. | Mācību iestāde | 3 |
1.2. | Skolas darbības mērķis | 4 |
1.3. | Pašreizējie uzdevumi | 4 |
1.4. | Mācību programmas mērķis | 5 |
1.5. | Pamatizglītības īstenošanas galvenie uzdevumi skolā | 5 |
1.6. | Vadības struktūra | 6 |
1.7. | Vadības uzdevumi | 6 |
1.8. | Darba plānošana | 7 |
1.9. | Mācību programmas | 7 |
1.10. | Rehabilitācijas programma | 7 |
1.11. | Skolotāju izglītības līmenis | 7 |
1.12. | Telpas un vide | 8 |
1.13. | Finansiālie avoti | 8 |
1.14. | Institūcijas vēsture | 8 |
2. | Vieta sabiedrības struktūrā. Makro un mezo līmenis. Teorētiskā daļa | 9 |
2.1. | Valsts un sabiedriskā vara Latvijā | 9 |
2.2. | Likumi | 10 |
2.3. | Bērnu un jauniešu ar invaliditāti integrācija vispārizglītojošās skolās stratēģija | 10 |
2.4. | Institūciju funkcijas | 11 |
3. | Sociālais darbs un sociāli pedagoģiskais darbs. Teorētiskā daļas turpinājums | 13 |
3.1. | Sociālais darbs un sociāli pedagoģiskais darbs dažādās institūcijās | 13 |
3.2. | Sociālās pedagoģijas darba principi | 13 |
3.3. | Sociālā pedagoga pamatpienākumi | 14 |
3.4. | Sociālā pedagoga funkcijas | 16 |
4. | Anketēšanas rezultāti. Analītiskā daļa | 17 |
4.1. | Skolēnu aptaujas rezultāti | 17 |
Skolēnu ieteiktie problēmu risinājumi | 25 | |
4.2. | Skolotāju aptaujas rezultāti | 30 |
Skolotāju ieteiktie problēmu risinājumi | 31 | |
5. | Ieteikumi un ierosinājumi. Modulējošā daļa | 33 |
5.1. | Vaļasprieki | 33 |
5.2. | Motivācija mācīties | 36 |
5.3. | Manis papildinātie problēmu risinājumu varianti | 40 |
Dienasgrāmatas piezīmes | 46 | |
Pateicības | 46 | |
Literatūras saraksts | 47 | |
Pielikums | 49 |
1.2. Skolas darbības mērķis –
Rīgas 66. speciālās vidusskolas direktors Edvīns Ceriņš pastāstīja par skolas mērķiem un uzdevumiem.
Veidot izglītības un speciālās korekcijas, rehabilitācijas vidi, organizēt un īstenot izglītības un speciālās korekcijas procesu, kas nodrošinātu valsts pamatizglītības un vispārējas vidējās izglītības standartā noteikto mērķu sasniegšanu, ņemot vērā katra skolēna veselības stāvokli.
Skola veic bērnu ar speciālajām vajadzībām izglītošanu un sniedz medicīniskos pakalpojumus, ievērojot šādus darbības pamatprincipus:
veic skolēnu izpēti un nosaka katra skolēna izglītošanas, ārstēšanas un korekcijas darba mērķus un uzdevumus, nodrošinot pedagoģiskā un medicīniskā procesa vienotību, savlaicīgu skolēnu rehabilitāciju un integrāciju skolā;
rada labestīgu, skolēnu saudzējošu vidi;
1.3. Pašreizējie uzdevumi:
Izglītības likuma prasību ieviešana attiecībā uz mācību pāreju vidusskolā valsts valodā. (Priekšmetu attiecības - 60% valsts valoda un svešvalodas un 40% krievu valoda un mācību priekšmeti krievu valodā).
Turpināt bērnu ar īpašām vajadzībām integrāciju skolā. Ja iepriekšējos gados tika veidotas atsevišķas klases bērniem ar īpašām vajadzībām, tad tagad tāds bērns var iestāties jebkurā klasē.
Turpināt iegādāties mācību, tehniskos mācību līdzekļus un speciālos palīglīdzekļus, lai nodrošinātu kvalitatīvu mācību procesu.
Šī gada janvārī ir iegādāts mikroautobuss bērnu ar īpašām vajadzībām pārvadāšanai uz skolu un mājām.
Piedalīties mūsu valsts un ārvalstu projektos par bērnu ar īpašām vajadzībām integrācijas problēmām. Skola piedalījās Ziemeļvalstu padomes finansētajā projektā “Pedagogu izglītība Latvijā. Speciālā izglītība kā vispārējās izglītības sistēmas loģiska sastāvdaļa”.
…
Skolēns: “Nepakļauties! Pašiem mācīties!” Institūcijas raksturojums, aptauja un problēmu risinājumi. Ar attēliem, 25 literatūras avoti.
- Aktīvā metodiskā prakse vidusskolā
- Integrētā prakse. 3.klase
- Prakse Rīgas 66.speciālajā vidusskolā
-
Ты можешь добавить любую работу в список пожеланий. Круто!Aktīvā mācību audzināšanas prakse sākumskolā
Отчёт по практике для университета22
-
Pedagoģiskā procesa prakse sākumskolā
Отчёт по практике для университета17
-
Aktīvā mācību un audzināšanas prakse pirmsskolas izglītības iestādē
Отчёт по практике для университета31
-
Aktīvā mācību prakse sākumskolā
Отчёт по практике для университета48
-
Prakses nedēļa pirmsskolas izglītības iestādes vidējā pirmsskolas vecuma grupā
Отчёт по практике для университета8