-
Prakse SIA "Rasa"
Nr. | Название главы | Стр. |
Ievads | 3 | |
1. | SIA ,,Rasa - L" vispārīgs raksturojums | 4 |
2. | Personāls un tā vadīšana | 6 |
3. | Uzņēmuma organizatoriskā struktūra, vadīšanas funkcijas | 15 |
4. | Uzņēmējdarbības vide | 18 |
4.1. | Uzņēmuma ārējās vides analīze | 18 |
4.2. | Uzņēmuma iekšējās vides analīze | 22 |
4.2.1. | Piegādātāju izpēte | 22 |
4.2.2. | Konkurentu izpēte | 23 |
4.2.3. | Galvenie klientu piesaistes motīvi | 26 |
5. | Tirgus segmentācija un mārketinga kompleksa elementu raksturojums | 29 |
5.1. | Tirgzinības kompleksa elementu raksturojums | 31 |
5.2. | Mārketinga pētījumi | 34 |
5.3. | Produkta virzīšanas tirgū stratēģija | 37 |
6. | SIA „Rasa-L” darbības analīze | 41 |
6.1. | Saimnieciskā darbība | 41 |
6.2. | Kvalitātes vadība | 46 |
7. | SIA „Rasa-L” finansiālie rezultāti | 50 |
8. | SIA „Rasa-L” tēla popularizēšana, uzņēmējdarbības attīstības iespējas | 60 |
8.1. | Uzņēmuma imidžs | 60 |
8.2. | SIA „Rasa-L” SVID analīze | 61 |
8.3. | Uzņēmuma popularizēšanas un pārdošanas veicināšanas pasākumu plāna izstrāde | 63 |
Secinājumi un priekšlikumi | 67 | |
Izmantotās literatūras un avotu saraksts | 70 |
SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
Secinājumi:
1. SIA ,, Rasa - L" misija ir nodrošināt Ludzas, Kārsavas, Zilupes un tuvākās apkārtnes iedzīvotājus ar kvalitatīvām rūpniecības un celtniecības precēm, kā arī ar kvalitatīvām mēbelēm. 3
2. SIA "Rasa - L" uzņēmuma vadība tiek organizēta pēc lineārās vadības struktūras. Tas nozīmē, ka darbinieki un ražošanas apakšvienību vadītāji ir lineāri jeb tieši pakļauti uzņēmuma vadītājam. Lēmumus pieņem tikai vadītājs un visas vadīšanas funkcijas ir koncentrētas viņam.
3. SIA "Rasa - L" nodarbināti 30 darbinieki. Jaunu darbinieku pieņemšana darbā ir atkarīga no vajadzības pēc jauniem darbiniekiem personāla mainības rezultātā vai vajadzības pēc rezerves personāla.
4. SIA "Rasa - L" personāla motivēšana nav augstā līmenī., netiek pievērsta pienācīga uzmanība personāla vajadzībām, vāji darbojas arī tāds motivācijas faktors kā atalgojums.
5. SIA "Rasa - L" riska novērtējuma rezultāti parāda, ka darba vietās risks nodarbināto veselībai un drošībai nepārsniedz pieļaujamo līmeni un papildus pasākumi to mazināšanai un novēršanai nav jāveic.
6. Uz SIA "Rasa - L" darbību inflācija atstāj divējādu iespaidu. Uzņēmumam ir debitoru parādi, kuru aprite ir lēna. Tāpēc SIA "Rasa - L" inflācija ietekmē negatīvi. No otras puses, ņemot vērā, ka uzņēmumam ir saistības, inflācija var ietekmēt arī pozitīvi, jo atmaksājamās summas reālā vērtība samazinās.
7. Cenu kāpums ietekmē uzņēmuma SIA "Rasa - L" darbību, paaugstinot produkcijas pašizmaksu.
8. Ekonomiskā izaugsme ir izdevīga privātsektoram, tai skaitā SIA "Rasa - L". Tās ir jaunas tirgus alternatīvas, kuras sekmē esošo uzņēmumu paplašināšanos. Tātad uzņēmumam ekonomiskās izaugsmes apstākļos ir labvēlīgi apstākļi izaugsmei un savas saimnieciskās darbības turpmākajai attīstībai.
9. Veikalam Ludzā ir vidēja konkurence, darbojas nedaudzi veikali ar līdzīgu sortimentu. Nav vietējo konkurentu mēbeļu ceham, tuvākie atrodas Rēzeknes pilsētā.
10. Kopumā uzņēmumam ir labvēlīga tirgzinību vide, kurā uzņēmums var veiksmīgi darboties un attīstīties.
11. Veikalu apmeklē visu sociālo slāņu un abu dzimumu pārstāvji ar dažādu pirktspēju. Lai gūtu peļņu, SIA "Rasa - L" orientējas uz iedzīvotājiem ar dažādiem ienākumiem, piedāvājot savus pakalpojumus un preces par mērenām cenām, tās elastīgi diferencējot, pielāgojoties tirgus situācijai.
12. Nosakot cenas uzņēmumā pārsvarā ņem vērā sekojošus apstākļus: izmaksas, konkurenci, pirktspēju. Veidojot cenas SIA "Rasa - L" balstās uz metodi "izmaksas plus peļņa". Uzņēmums savos veikalos nosaka uzcenojumu vidēji 25-30 %.
13. Ņemot vērā augsto konkurenci un arī iedzīvotāju zemo maksātspēju (augsts bezdarba līmenis), uzņēmums ietur mērenu cenu politiku. Turklāt visos konkurējošos uzņēmumos cenas krasi neatšķiras.
14. SIA "Rasa - L" atrašanās vieta ir samērā izdevīga, veikals atrodas gandrīz pilsētas centrā, bet blakus nav stāvlaukuma, kas nodrošinātu papildus ērtības pircējiem un apmeklētājiem, kas atbraukuši ar personīgo autotransportu.
15. Uzņēmumā nav ne menedžmenta, ne mārketinga speciālista. SIA "Rasa - L" produktu virzīšanu tirgū gandrīz neizmanto. SIA "Rasa - L" reklāmu izvieto uz īpašumā esošā autotransporta, uzņēmums tiek reklamēts sporta sacensību laikā. Reklāmas netiek ievietotas vietējā presē. Uzņēmuma reklāmas ir ievietotas dažās telefongrāmatās.
16. SIA "Rasa - L" tirgzinību darbībām netiek pievērsta pienācīga vērība - netiek veikti tirgus pētījumi, nav izveidota tirgzinību informācijas sistēma, nenotiek tirgzinību plānošana.
…
komercpak., grāmatv., uzņēmdarb. Prakses materiāli ar reāliem skaitļiem,(reklāma, grāmatv., kamercd.) beigās saņēmu 9 balles
-
Mācību metodiskā prakse mājturībā un ekonomikā
Отчёт по практике20 Экономика, Домоводство, ремесленничество
- Prakse SIA "Rasa"
- Prakse Valsts ieņēmumu dienestā
-
Ты можешь добавить любую работу в список пожеланий. Круто!Prakse Valsts ieņēmumu dienestā
Отчёт по практике для университета15
-
Mācību metodiskā prakse mājturībā un ekonomikā
Отчёт по практике для университета20
-
Prakse muitas noliktavā
Отчёт по практике для университета8
-
Valsts kvalifikācijas prakse komercdarbības organizācijā
Отчёт по практике для университета32
-
Prakse nodokļu un finanšu tiesībās
Отчёт по практике для университета4