Arī uzņēmumā – SIA “Uzņēmums X” – studiju prakse tika īstenota bez izteiktiem
trūkumiem, nepilnībām, nodrošinot visus projekta realizācijai nepieciešamos resursus – darba vietu, izstrādes vidi un rīkus, kā arī palīdzību no prakses vadītāju un kolēģu puses. Kā pavisam nebūtisku trūkumu daļēji var minēt to, ka uzdotais prakses uzdevums galvenokārt
bija veicams individuāli, patstāvīgi, bez nepieciešamības būtiski sazināties un sadarboties ar citiem uzņēmuma darbiniekiem (strādāt komandā). Taču minētais trūkums ir pieņemams,
ņemot vērā gan uzņēmuma struktūrvienību nelielo izmēru, gan arī CRM sistēmas izstrādes un pilnveidošanas zemo prioritāti uzņēmumā.
Savukārt prakses īstenošanai un ieskaitīšanai Informācijas tehnoloģiju fakultātē nav nepieciešami būtiski uzlabojumi, jo studējošie savu profesionālās kvalifikācijas praksi var
veikt dažādu līmeņu un struktūrvienību uzņēmumos, pie dažādiem prakses vadītājiem, veicot ievērojami atšķirīgus darba uzdevumus, kas, pēc autora domām, neļauj objektīvi un vienlīdzīgi salīdzināt un novērtēt divu studējošo padarītā darba apjomu un sarežģītību profesionālās kvalifikācijas prakses laikā. Iespējams, lai risinātu šo problēmu, studējošajiem
prakses aizstāvēšanas laikā būtu jāprezentē savs paveiktais darbs, izstrādātās IS un to pirmkodi, dokumentācijas, taču šāda veida pieeja noteikti būtu pārāk laikietilpīga,
darbietilpīga, konfliktētu ar atsevišķu uzņēmumu iekšējo politiku – prototipu, pirmkoda prezentēšanu ārpus uzņēmuma telpām; turklāt arī šādā situācijā būtu salīdzinoši grūti visobjektīvāk novērtēt, salīdzināt studentu paveiktā darba apjomu.…