Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
12,99 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:115474
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 23.05.2018.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 13 единиц
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2016–2020 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  IEVADS    3
1.  VIESNĪCU NOZARES RAKSTUROJUMS LATVIJĀ    4
2.  VIESNĪCU NOZARES IESAISTE DAŽĀDĀS STRUKTŪRĀS    8
3.  VIESNĪCU NOZARES NĀKOTNES PERSPEKTĪVAS    9
4.  PRAKSES UZŅĒMUMA RAKSTUROJUMS    11
4.1.  Uzņēmuma darbības kopsavilkums    11
4.1.1.  Uzņēmuma pozīcija tirgū    11
4.2.  Uzņēmuma saimnieciskās darbības un efektivitātes analīze    13
4.3.  Uzņēmuma starptautiskās sadarbības izvērtējums    16
4.4.  Uzņēmuma darba organizācija un pakalpojumu kvalitāte    17
4.4.1.  Pakalpojumu sniegšanas darba organizācijas analīze    17
4.4.2.  Pakalpojumu kvalitātes izvērtējums    18
4.5.  Uzņēmuma personālvadības procesu izvērtējums    20
4.6.  Uzņēmuma mārketinga aktivitāšu raksturojums    25
4.7.  Uzņēmuma attīstības iespēju izvērtējums un nākotnes stratēģija    32
5.  DARBA RAKSTUROJUMS PRAKSES UZŅĒMUMĀ    34
  SECINĀJUMI PAR UZŅĒMUMA DARBĪBU    35
  PRIEKŠLIKUMI UZŅĒMUMA DARBĪBAS UZLABOŠANAI    36
  IZMANTOTĀS LITERATŪRAS SARAKSTS    37
  Pielikumi    38
Фрагмент работы

SECINĀJUMI PAR UZŅĒMUMA DARBĪBU
Ikdienišķā darba vidē un veicot uzņēmuma darbības analīzi, bija iespējams secināt vairākas iezīmes, kas kopumā labi raksturo uzņēmuma darbību un to ietekmējošos faktorus:
1) Prakses uzņēmums ir izvēlējies sadarboties ar Carlson Rezidor grupu viesnīcas ienesīguma nodrošināšanai, kas ir lieliska izvēle, jo nodrošina gan publicitāti, gan augstus darba organizācijas un apkalpošanas standartus.
2) Balstoties uz klientu novērtējumu tiešsaistē, sniegtais pakalpojums ir profesionāls, izvēlēts atbilstošs koncepts, ir augsts apkalpošanas līmenis un pakalpojums kopumā vērtējams augstu.
3) Šobrīd galvenā klientu mērķgrupa ir : gados jauns ceļotājs(vecumā no 25-40), kas Rīgu apmeklē darba vai atpūtas nolūkos un pamatā izvēlas starptautiskā zīmola viesnīcas. Bocca Buona mērķauditorija ir viesnīcas viesi, kā arī Rīgas, it īpaši Pārdaugavas, iedzīvotāji ar vidējiem un augstiem ienākumiem.
4) Mārketinga stratēģija ir pārdomāta un vieš starptautiskas vērtības, izmantojot mūsdienīgus risinājumus (piemēram, mobilo telefonu aplikāciju ēdienu pasūtīšanai u.tjp.).
5) Mārketinga stratēģijas vājais punkts ir e-pastu mārketings, jo tas netiek pienācīgi plānots un izpildīts, kā arī nenes nepieciešamos rezultātus.
6) Zīmols ir jauneklīgs un visos vizuālajos materiālos atspoguļotās košās krāsas un vienotais, starptautiskais standarts vēsta par ērtu un mūsdienīgu pakalpojuma sniegšanas vidi.
7) Prakses atskaitē analizētie finanšu dati liecina par īpaši augstu ieguldījumu daudzumu, kas pēc 2016.gada vēl vairākus gadus neļaus gūt peļņu. Taču jau pirmajos viesnīcas darbības mēnešos tika sasniegti augsti noslogojuma rādītāji un kopumā atvēršanas gadā noslogojums bija tuvu nozares vidējam noslogojumam. Tas uzskatāms par labu rādītāju, jo viesnīcas tirgus daļa turpmākajos gados tikai augs un nostiprināsies.

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация