Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
4,99 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:295208
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 02.10.2009.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Saturs    3
  Ievads    4
Valsts ieņēmumu dienesta saimnieciskā darbība    5
1.1  VID ieņēmumi    5
1.1.1  VID piešķirtā dotācija    5
1.1.2  VID pašu ieņēmumi    5
  Ieņēmumi par telpu nomu    6
1.1.3  VID ārvalstu finanšu palīdzība    10
1.2  VID darbības efektivitāte    10
1.3  VID ieņēmumu attīstības gaita un tendences    11
Valsts ieņēmumu dienesta mārketinga darbība    13
2.1  VID mārketinga funkcijas    13
2.1.1  Klientu apkalpošana    13
2.1.2  Sociālā reklāma „Kur paliek Tavi nodokļi”    14
2.1.3  Projekts „Visu iespēju diena”    15
2.1.4  Sociālā izglītojoša kampaņa „Stulbi! Alga aploksnē”    15
2.1.5  VID mārketinga komunikācijas pasākumi 2009.gadā    16
2.2  VID klienti    16
2.3  VID klientu apmierinātības pētījumi    18
2.4  VID konkurētspēja    18
2.4.1  VID konkurētspēja nodokļu maksātāju konsultēšanā    18
2.4.2  VID konkurētspēja telpu iznomāšanā    19
2.5  VID maksas pakalpojumu raksturlielumi un to apgrozījums    19
2.6  VID maksas pakalpojumu cenas un cenu veidošanas principi    20
2.6.1  VID iznomājamo nedzīvojamo telpu nomas maksa    20
2.6.2  VID citu maksas pakalpojumu cenu veidošanas principi    20
2.7  VID maksas pakalpojumu sniegšanas formas    21
2.8  VID mārketinga komunikācijas efektivitāte    22
2.8.1  VID sociālā reklāma „Kur paliek Tavi nodokļi”:    22
2.8.2  VID sociāli izglītojošā kampaņa „Stulbi! Alga aploksnē!”    22
  Secinājumi un priekšlikumi    24
Фрагмент работы

Prakses laikā tika izstrādāti priekšlikumi VID saimnieciskās darbības un mārketinga darbības uzlabošanai.

Prakses programma: studiju kurss „Mārketings”

Prakses mērķis:nostiprināt teorētiskās zināšanas, iegūt studiju programmai atbilstošu kompetenci un apgūt praktiskās iemaņas mārketinga organizēšanā
Prakses vieta:Valsts ieņēmumu dienesta Finanšu pārvalde
Prakses vadītājs:Valsts ieņēmumu dienesta Finanšu pārvaldes direktore V.Liepa
Prakses ilgums un laiks:2009.gada 27.aprīlis – 20.jūnijs
Prakses uzdevumi: iestādes saimnieciskās darbības novērtējums; iestādes mārketinga darbības novērtējums
Datu pētījuma ierobežojumi: 3 gadi, 2006-2008.gads

VID ieņēmumi
Valsts ieņēmumu dienesta ieņēmumus veido:
Dotācija;
Pašu ieņēmumi;
Ārvalstu finanšu palīdzība.
VID piešķirtā dotācija
Dotācija likuma Par budžetu un finanšu vadību izpratnē ir budžeta līdzekļi, kurus piešķir citiem budžetiem, komersantiem, biedrībām un nodibinājumiem un citām institūcijām normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā, lai nodrošinātu valsts vai pašvaldību funkciju izpildi. Katru gadu saskaņā ar gadskārtējo likumu par budžetu VID tiek apropriēta vispārējā kārtībā sadalāmā dotācija no vispārējiem ieņēmumiem.…

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация