Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
5,99 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:558415
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 05.02.2013.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 4 единиц
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
1.  Uzņēmuma un nozares vispārīgs apraksts    4
1.1.  Uzņēmuma nosaukums    4
1.2.  Uzņēmējdarbības forma    4
1.3.  Uzņēmējdarbības veids    5
1.4.  Darbaspēka raksturojums    5
1.5.  Uzņēmuma vēsture    9
1.6.  Nozare, kurā darbojas uzņēmums, uzņēmuma vieta nozarē    10
1.7.  Uzņēmuma loma un attīstība Eiropas Savienības un ārējos tirgos    11
2.  Uzņēmuma darbības izpēte, analīze un novērtējums    12
2.1.  Uzņēmuma iekšējās un ārējās vides analīze    12
2.2.  Komercdarbības ētika uzņēmumā, ētikas kodekss, ētisko vadības stilu analīze    15
2.3.  Uzņēmuma lieluma analīze    16
2.4.  Lietvedības organizācija, lietvedības darbs un dokumentācija    17
2.5.  Dokumentu plūsma uzņēmumā izpēte un analīze    18
2.6.  Uzņēmuma web lapa, tās aktualitātes, izmantošanas efektivitāte    18
2.7.  Uzņēmumā lietoto datorprogrammu izpēte    19
2.8.  Uzņēmumā izmantojamo datu bāzu izpēte    19
2.9.  Uzņēmuma sniegto pakalpojumu raksturojums    20
2.10.  Uzņēmuma zīmola izpēte    24
2.11.  Uzņēmuma produktu pārdošanas metodes    26
2.12.  Uzņēmuma cenu veidošanas metodes    27
2.13.  Materiāli tehniskās sagādes organizācija    28
2.14.  Uzņēmējdarbības riski un to kontrole    28
2.15.  Uzņēmuma līdzekļi un to izpēte    29
2.16.  Uzņēmuma attīstības iespējas    29
3.  Finanšu, grāmatvedības uzskaites un nodokļu izpēte    30
3.1.  Uzņēmuma sadarbība ar finanšu institūcijām    30
3.2.  Grāmatvedības politikas izpēte    31
3.3.  Uzņēmuma nomaksāto nodokļu aprēķināšana un uzskaite    31
3.4.  Uzņēmuma gada pārskats    33
3.5.  Uzņēmuma finanšu analīze    33
  Secinājumi    35
  Priekšlikumi    36
  Bibliogrāfisko norāžu saraksts    37
  Pielikums    38
Фрагмент работы

Secinājumi
Veicot praksi uzņēmumā AAS „Balta” un pēc tam to izpētot un izanalizējot uzņēmuma darbību, rādītājus un citu pieejamo informāciju par uzņēmumu var veikt šādus secinājumus:
Uzņēmums sekmīgi veic savu darbību Latvijas apdrošināšanas tirgū, ieņemot stabilu līdera pozīciju nedzīvības apdrošināšanā pēdējos darbības gados;
Uzņēmums ar savu darbību un zīmola kvalitāti pilnībā attaisno uz uzņēmumu liktās cerības, uz uzņēmuma piedāvātajiem pakalpojumiem, jo klienti ir apmierināti ar uzņēmuma darbību un novērtē AAS „Balta” zīmolu, kas 2009.gadā tika atzīts par novērtētāko, atzītāko un pieprasītāko apdrošināšanas uzņēmuma zīmolu;
Uzņēmumam ir svarīgi, lai klients būtu apmierināts, klients BALTĀ ir svarīgākā persona, to arī viņi apliecina ar savu labo servisu un attieksmi pret klientiem;
Pieprasījums pēc apdrošināšanas, pat pašreiz valdošajā situācijā valstī, nav redzami samazinājies, pieprasījums ar katru gadu tikai palielinās dodot iesējas uzņēmumam attīstīties;
Uzņēmums darbojas tikai Latvijā un Baltijas valstīs, vismaz pagaidām uzņēmums nav iesaistījies Eiropas Savienības apdrošināšanas tirgū;
Viens no lielākajiem uzņēmuma akcionāriem ir Dānijas apdrošināšanas sabiedrība „Codan”, kurai pieder 99% BALTAS akciju;
Uzņēmumam ir vajadzīgs attīstīties dzīvības apdrošināšanas jomā, lai arī tur kļūtu par tirgus līderi;
AAS „Balta” ir likvīds uzņēmums, kas ir spējīgs atmaksāt visas savas saistības un nepieciešamības gadījumā uzņemties papildus saistības;
Uzņēmuma rentabilitāte uz vienu apgrozībā esošo latu ir 8.9%, peļņa no viena lata ir 8.9 santīmi;
Uzņēmumam nedraud maksātnespēja, jo nav problēmas ar maksājumiem;
Uzņēmums visus savus darbības gadus beidzis ar diezgan lielu peļņu, kas sniedzas miljonos latu;
Iepriekšējā gada peļņu uzņēmums investē arī tālākajā attīstībā, biroja tehnikas iegādē, datoru iegādē un darbinieku kvalifikācijas celšanā.

Priekšlikumi
Autora ieteikumi un priekšlikumi uzņēmumam AAS „Balta”:
Attīstīt uzņēmumu dzīvības apdrošināšanas jomā ieviešot kādu jauninājumus, ceļot darbinieku kvalifikāciju;
Attīstīt izdoto polišu arhivēšanu, lai darbiniekiem būtu vieglāk orientēties vajadzības gadījumā polisēs, kas ir saņemtas no sadarbības partneriem un ievietotas arhīvā. Vajadzētu ieviest polišu arhīvu elektronisko versiju;
Tā kā uzņēmums tik veiksmīgi ir attīstījies Latvijas apdrošināšanas tirgū, priekšlikums attīstīt uzņēmumu arī ārpus Baltijas valstīm, Eiropas Savienībā.

Коментарий автора
Коментарий редакции
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация