Pēc otrā kursa beigšanas Rīgas Tehniskajā universitātē, transportbūvju bakalaurprogrammā, devos praksē ceļu būves firmā, kur pēc Rīgas Tehniskās universitātes noteikumiem, man bija jāpraktizējas 6 nedēļas. Par savas prakses darbavietu izvēlējos ceļu būves firmu AS ‘’Latvijas autoceļu uzturētājs’’ Madonas ceļu rajons, jo tā atradās vistuvāk manai dzīvesvietai un ir firma ar lielu pieredzi ceļu būves jomā.. Mana pirmā darbadiena sākās 2010.gada 1.jūlijā, bet pēdējā oficiālā darbadiena bija tā paša gada 31.augustā. Šī man nebija pirmā reize, kad strādāju ceļu būves uzņēmumā, jo jau no 15.gadu vecuma pirms tam katru vasaru esmu strādājis ‘’Latvijas ceļu uzturētājs’’ firmā. Strādājot tieši šajā uzņēmumā, tas mani pamudināja izvēlēties tieši šo profesiju - Ceļu un tiltu inženieris. Divu mēnešu laikā strādājot AS ‘’Latvijas autoceļu uzturētājs’’ Madonas ceļu rajons uzņēmumā ieguvu daudz zināšanu par ceļu būvi, varēju praksē pielietot augstskolā iegūtās zināšanas, iepazinu jaunus cilvēkus un varēju gūt samērā lielu un plašu ieskatu savā nākotnes profesijā. Viss prakses laiks bija interesants un derīgs turpmākajā dzīvē un tas pagāja samērā ātri.
Šajā prakses atskaitē ir sīkāka informācija un paskaidrojumi par manis veicamajiem uzdevumiem, kas bija jāveic prakses laikā. Tā sastāv no vairākām galvenajām daļām ,tādām kā , uzņēmumā veicamo darbu, objektu paraksts ;uzņēmuma struktūra, darba organizācija; struktūrvienības, kurā students veic praksi, detalizēts raksturojums; darba aizsardzības un drošības tehnikas prasības uzņēmumā un darba likumdošanas galvenās prasības; uzņēmumā izmantojamo normatīvu, kas nosaka ceļu projektēšanas un būvniecības procesus, detalizēta izpēte un apraksts, un izpētīts un apkopots referāta veidā, informācija par šādu tēmu – ‘’Transporta satiksmes intensitāte. …