Secinājumi
1. Latvijas Krājbankas plašs produktu klāsts dod iespēju klientiem visas savas darbības ar naudas līdzekļiem veikt vienā bankā;
2. Klientu ātro apkalpošanu sekmē Latvijas Krājbankas liels apkalpošanas centru skaits;
3. Klientu uzticību sekmē ilgs bankas pastāvēšanas termiņš;
4. Bankas produktu pārdošanas sacensības starp bankas darbiniekiem motivē kvaltātīvi pildīt savu darbu un aktīvāk piedāvāt bankas produktus klientiem;
5. Latvijas Krājbankas saistības ir 15 reizes lielākas par pašu kapitālu;
6. Lielākus bankas ienākumus sastāda procentu maksājumi par aizdotajiem kredītiem un lielākus bankas izdevumus veido procentu maksājumi par klientu noguldījumiem;
7. Darbs ar naudu ir atbildīgs un ietver nopietnus darba riska faktorus;
Priekšlikumi
1. Multivalūtu kontu ieviešana sekmēs klientu lielāku piesaistīšanu;
2. Jauniešu uzrunāšana ar reklāmas kampaņām internetresursos;
3. Lielāks produktu piedāvājums juridiskām personām, piemēram, apdrošināšana;
4. Lielāku rezervju veidošana nedrošiem parādiem.
…