Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
12,99 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:666208
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 04.01.2015.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
1.  Dati par kuģi    5
1.2.  Kopējais rasējums    7
1.3.  Manevrēšanas elementi    8
2.  Kapteiņa trešā palīga dokumenti    10
2.1.  Lietu pieņemšanas un nodošana    10
2.2.  Kuģa pienākšanas un atiešanas noformēšana    11
2.3.  Kuģa kase    13
3.  Reisa plānošana    14
3.1.  Navigācijas karšu un publikāciju pielietošana un korektūra    14
3.2.  Pārgājiena plāna izstrādāšana    16
4.  Navigācijas sardzes organizācija    19
4.1.  Kuģa sagatavošana iziešanai reisā, sardzes pieņemšana un nodošana    19
4.2.  COLREG – 72 praktiskā piemērošana    21
4.3.  IALA boju sistēmas    24
4.4.  Vietas noteikšana ar vizuālām metodēm    31
4.5.  RLS izmantošana navigācijā    34
4.6.  ARPA pielietošana    36
4.7.  Uz radara planšetes risināta iziešanās ar kuģis    37
4.8.  GPS izmantošana navigācijā    47
4.9.  ECDIS izmantošana    47
4.10.  Darbs ar sekstantu    48
4.11.  Kompasa labojuma noteikšana    50
4.12.  Kuģa žurnāla ieraksti, to kopijas    52
4.13.  Kapteiņa nakts rīkojumu žurnāls    55
4.14.  Laika prognozes, NAVTEX, faksimila kartes    56
5.  Rīcība avārijas gadījumos    58
5.1.  Mācību trauksmes organizācija    58
5.1.1.  Ugunsdzēsības mācību trauksmes organizācija    58
5.1.2.  Kuģa atstāšanas mācību trauksme    59
5.1.3.  Cilvēks aiz borta mācību trauksme    60
5.2.  Signāli    61
5.3.  Rīcība pirātisma trauksmes gadījumā    62
5.4.  Avārijas stūrēšanas procedūra    63
5.5.  GMDSS aparatūras pārbaudes    64
6.  Angļu valodas prasme    65
6.1.  IMO standarta frāzes, UĪV radio sakari angļu valodā, komandas no kuģa tiltiņa angļu valodā    65
7.  Kuģa manevrēšana    71
7.1.  Pieņemot loci    71
7.2.  Stājoties uz enkura    71
7.3.  Pietauvojoties un attauvojoties    72
7.4.  „Cilvēks aiz borta” manevri    72
8.  Piedalīšanās kuģa darbos    73
8.1.  Tauvošanās darbu praktiskā izpilde    73
8.2.  Enkurošanās    73
8.3.  Faktiskā kuģa iegrimes noteikšana    74
9.  Kravas operācijas    75
9.1.  Kravas plāna sastādīšana, pilna dedveita un ietilpības izmantošana, kravu izvietošana, segregācija un stiprināšana    75
9.2.  IMDG kodeksa pielietošana    76
9.3.  ISGOTT rokasgrāmatas prasības    77
9.4.  Kuģa noturības, difirenta un gareniskās stiprības kontrole    78
9.5.  Kravas saglabāšana reisa laikā    79
9.6.  Kravas komercdokumenti    80
10.  Piesārņojuma novēršana no kuģa    82
10.1.  Oil Record Book, part 1 (Machinery Space Operations)    82
10.2.  Oil Record Book, part 2 (Cargo and Ballast Operations)    84
10.3.  Avārijas plāns SOPEP    85
10.4.  Oil Discharge and Monitoring System (ODME)    86
10.5.  Bunkurēšanās operācijas    87
10.6.  Rīcība ar atkritumiem    88
10.7.  Gaisa piesārņojuma novēršanas pasākumi    90
11.  Kuģa jūrasspējas uzturēšana    91
11.1.  Procedūras ieiešanai slēgtā telpā    91
11.2.  Ikdienas mērījumi kuģa tankos    93
11.3.  Ugunsdzēsības aprīkojuma izmantošana    93
11.4.  EPIRB, SART un pirotehnikas pielietošana    98
11.5.  Glābšanas laivu nolaišana, manevrēšana    98
11.6.  Pirmā medicīniskā palīdzība    99
12.  Likumdošanas prasību ievērošana    101
12.1.  Kuģa obligāto normatīvo dokumentu saraksts un izdoti pēc kāda likuma (konvencijas, kodeksa, etc)    101
13.  Kuģa kapteiņa, stūrmanu un praktikanta priekšlikumi jūras prakses un studiju programmas uzlabošanai    104
Фрагмент работы

Secinājumi.
Izejot praksi uz m/t „Baltic Commander I”, uzzināju daudz jauna. Uzzināju daudz jauna par stūrmaņa pienākumiem, dokumentiem, atbildību un ikdienas darbu kopumā. Daudz laika pavadīju uz klāja kopā ar ierindas jūrniekiem, lai labāk saprastu, kur kas atrodas uz kuģa un kā kas darbojas. Saņēmu labāku izpratni par kuģu apkopes darbiem, kā tos jāveic. Protams, nedrīkst aizmirst, ka jūrā kļuvu drošāks, pašpārliecinātāks un zinošāks. Kravas operāciju laikā, vairākas sardzes pavadīju kopā ar ierindas jūrniekiem un ar stūrmaņiem, lai gūtu plašāku ieskatu, kādas procedūras un kā tieši norit kravas operācijas. Daudz iemācījos pateicoties prakses uzdevumam un atskaitei, jo visa informācija, kas bija jāiegūst, lai izveidotu prakses atskaiti, deva lielāku priekštatu var visdažādākajiem tematiem. Mans darba ritms uz kuģa bija pietiekami labs, lai būtu iespēja strādāt un uzzināt daudz lietas uz klāja, kā arī pavadīt laiku kopā ar kādu no stūrmaņiem uz komandtiltiņa, lai apgūtu virsnieka pienākumus.
Kapteinim nebija īpašu priekšlikumu par jūras prakses un studiju programmas uzlabošanu, bet vienīgais ko viņš minēja, bija rūpīgāk izskatīt prakses uzdevumu žurnala sniegtos uzdevumus, ir uzdevumi, kas nes pārāk lielu atbildību priekš jūrnieka, kurš pirmo reizi iet jūrā. Mans viedoklis par praksi un darba uzdevumu ir ļoti pozitīvs, jo, atrodoties jūrā un cenšoties izzināt apkārt notiekošo, Tu saproti, kas Tev pašam ir jāuzlabo, kādas zināšanas jāpapildina, kādas lietas vairāk jāpatrennējas praktiski pielietot, kā arī rodas arvien vairāk jautājumu, uz kuriem tā vien gribas uzzināt atbildes. Taču jūrā saproti, uz kuriem priekšmetiem vairāk jāorientējas mācībās un jāgatavojas mājās, lai kļutu par daudzsološu, konkurētspējīgu un profesionālu kuģa virsnieku.

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация