Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
Особые предложения 2 Открыть
2,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:135111
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 05.04.2016.
Язык: Латышский
Уровень: Средняя школа
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
1.  Prakses vietas uzņēmuma raksturojums    2
1.1.  Uzņēmuma atrašanās vieta un specializācija    2
1.2.  Uzņēmuma vēsture   
1.3.  Uzņēmuma telpu plānojums un nodrošinājums ar biroja tehniku   
1.4.  Uzņēmuma iekšējā kārtība, ugunsdrošības un citu prasību nodrošināšana uzņēmumā    4
2.  Tūrisma produkta veidošana uzņēmumā    4
2.3.  Izklaides un atpūtas pasākumu veidošana, organizēšana un pārdošana    6
3.  Tūrisma produkta veicināšana uzņēmumā    6
3.1.  Uzņēmuma piedāvājuma izpēte    6
3.2.  Reklāmas materiālu izstrāde uzņēmumā   
3.3.  Uzņēmuma saiknes nodrošināšana ar valsts struktūrām    7
4.  Datorizēto sistēmu pielietošana uzņēmumā    7
4.1.  Interneta pārlūkprogrammu izmantošana    7
4.2.  E-pasta izmantošana   
4.3.  Prezentāciju veidošana    8
5.  Tūrisma ģeogrāfijas pielietošana uzņēmumā    8
5.1.  Vides globālo problēmu ietekme uz tūrisma produkta veidošanu    9
6.  Grāmatvedības uzskaites organizācija uzņēmumā    9
6.1.  Uzņēmuma kontu plāns    9
6.2.  Preču krājumu uzskaite un inventarizācijas kārtība    10
7.  Uzņēmuma finanšu analīze    10
7.1.  Finanšu un kapitāla plānošana    10
7.2.  Gada pārskata sastādīšanas kārtība    11
8.  Praktikanta tiešie pienākumi uzņēmumā    11
9.  Secinājumi    12
10.  Priekšlikumi    13
11.  Pielikumi    14
Фрагмент работы

9. Secinājumi
• Katru gadu krieviski runājošo tūristu skaits pieaug, līdz ar to paplašinās krievu valodas pielietojums;
• Ar vien vairāk cilvēku sāk novērtēt to, kas ir Latvijā ražots un atpūtu pie/uz ūdens;
• Mūsdienās labākā iespēja kā kontaktēties ar klientiem ir caur sociālajiem medijiem, visātrākais ir Twitter, tur šī komunikācija notiek minūšu laikā.
• Manuprāt iedarbīgākais un efektīvākais reklāmas veids ir informācijas vai kāda konkursa ievietošana sociālajos mēdijos (draugiem.lv, facebook.com, twitter.com);
• Laika apstākļi ietekmē klientu daudzumu un arī klientu noskaņojumu;
• Pļaviņu novada dome uzskata, ka bukletu un suvenīru iegāde izmaksā samērā maz, lai gan ir tieši otrādi, jo mēs jau neviens nevēlamies apskatīt nekvalitatīvas lietas;
• Ne visi klienti ir saprotoši un atsaucīgi, ir cilvēki, kuri būs neapmierināti par katru sīkumu;
• Daudzi cilvēki ir neapmierināti par to, ka brauciens pēkšņi var tikt atcelts, ja ir slikti laika apstākļi.
• Kvalifikācijas prakses programma ļoti neatbilsts realitātē veicamajiem uzdevumiem. E-pastu lietot mēs mākam jebkurš, tam nav jāvelta 16 stundas.

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация