Kā jau katrai nedēļai ir sava tēma pie, kuras rosināju bērnus strādāt. Bērna darbus izstādījām ārā, lai vecāki, kuri nāk pakaļ apskatītu, viņa bērna veikumu. Bērnam ir liels prieks, ja vecāki pasaka labus vārdus par viņa darbiņu. Tas dod viņam pašvērtējumu arī nākamiem darbiem, jo centīsies tos paveikt atbilstoši prasībām.
Lai veidotos laba sadarbība ar bērniem, tomēr vajadzēja vairākas reizes pārlapot savu pierastu kladi psiholoģijā. Bērniem grūti no rīta citam miedziņš nāk, cits grib pie savas māmiņas, tad uzreiz ir jāatrod tie pareizie vārdi un darbības veidi, lai bērns aizmirstu savu sāpīti. Pieredze nāk ar laiku, jo pati esmu strādājusi ar lielākiem bērniem. Tas bija mazs izaicinājums. Šajā grupiņā bērnu ģimenes stāvokļi ir dažādi. Cik izpētīju, tad raksturi ir dažādi. Vairāk dominē trīsgadnieki ar savu ” ES”. Bērni, kuri vēlas mantas arī nekautrējas pagrūst kādu.
Ļoti laba sadarbība izveidojās ar bērniem, jo gāju rotaļās un arī individuāli ar katru bērnu spēlēju didaktiskās spēles, kuras viņiem ļoti patika.
Savus pieredzes bagātos kolēģus varu paslavēt, jo nāca man pretī, ja kādu jautājumu nezināju. Pieņēma manas idejas rīkojot mātes dienas koncertu. Laba sadarbība izveidojās ar logopēdi, jo risinājām divu bērnu problēmas. Bērniem vajag speciālo bērnu dārzu, jo attīstības dinamika lēna, neatbilstoša vecumam. Strādājot ar bērniem arī pievērsu bērnu runas attīstībai. Veicām dažādus vingrinājumus.
Sadarbība ar vecākiem bija grūta, jo tikai 5 vecāki nāca pakaļ saviem bērniem. Pārējiem nāca brāļi vai tie ,kas uzrādīti, kuri var izņemt. Ļoti žēl par šādu attieksmi, jo par katru bērnu ir ko stāstīt. …