Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
6,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:847561
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 07.10.2008.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 2 единиц
Ссылки: Не использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    3
1.  Izglītības iestādes darbības stratēģijas izpēte    4
1.1.  Pāreja uz apmācību valsts valodā modeļa izstrādāšana un pilnveidošana    5
1.2.  Skolas vides pārveidošana radot bērniem bāreņiem un bez vecāku gādības palikušajiem bērniem labvēlīgus apstākļus mācībām un sadzīvei    5
1.3.  Arodklašu darbības pilnveidošana un paplašināšana    6
1.4.  Darbs ar jaunajiem pedagogiem    6
2.  Aktuālākās problēmas un to izpildes raksturojums    7
3.  Vēsturiskā izziņa    9
4.  Izglītības iestādes normatīvo dokumentu izpēte un analīze    11
5.  Darba organizācija    13
5.1.  Vadības struktūra    14
5.2.  Metodiskā darba struktūra    15
5.3.  Pedagogu tālāk izglītības iespējas    16
5.4.  Skolotājs    16
5.5.  Darbs ar sociālā riska ģimenēm    16
5.6.  Darbs ar vecākiem    17
5.7.  Skolēnu apmeklētības uzskaite    17
5.9.  Operatīvais plāns    17
6.  Izglītības iestādes aprūpē esošā kontingenta izpēte un analīze    19
6.1.  Informācija par skolas beidzējiem    19
6.2.  Ģimeņu izpēte    20
7.  Perspektīvās attīstības plāns    26
  Stundu hospitācija    29
  Pielikums Nr.1    37
  Pielikums Nr.2    38
  Pielikums Nr.3    39
  Pielikums Nr.4    40
  Pielikums Nr.5    41
  Pielikums Nr.6    42
  Pielikums Nr.7    43
  Pielikums Nr. 8    44
Фрагмент работы

1. Izglītības iestādes darbības stratēģijas izpēte

2003./2004. mācību gadā kā skolas tēma tika izvirzīta- "Veselīgs dzīves
veids - viens no galvenajiem faktoriem harmoniska bērna attīstībai."

Uzdevumi:
1. Veidot veselīgu vidi skolā, internātā un skolas apkārtnē.
2. Palīdzēt adaptēties skolā bērniem bāreņiem.
3. Pilnveidot skolēnu lasīšanas iemaņas un runas kultūru.
4. Pilnveidot skolotāju profesionālo meistarību un latviešu valodas prasmi.

Šajā mācību gadā skola centās savu dzīvi veidot vadoties no izvirzītajiem skolas uzdevumiem un tēmas. Tika novadīti daudz interesantu pasākumu. Arī internātā dzīve tika organizēta vadoties no skolas tēmas-ievērots dienas režīms, regulāras pastaigas un no rītiem novadītas rīta rosmes. Tāpat skolā notika vairāki sporta pasākumi, kuros dalību ņēma visu klašu un tāpat arī internāta grupas. Bija vairākas veselības-ekskursijas dienas ar mērķi - ekskursija ārpus Rīgas robežām. Šeit īpaši gribētos atzīmēt 5. a klasi, kura ar skolotāju Ī.Harlamovu un tūrisma pulciņa vadītāju I.Purmali devās izbraukuma ekskursijā uz visu dienu, tāpat arī 9.b klasi, kura ar skolotāju B.Saidovu bija ekskursijā uz divām dienām ar nakšņošanu teltīs. Bija vairāki interesanti un audzinoši pasākumi klašu grupās un internātā par tēmām-
a) ievērosim sanitāri higiēnas normas,
b) sports - veselā miesā, vesels gars.
Centās šai mācību gadā ieaudzināt audzēkņos ne tikai to, ka veselīgs dzīves veids ir sportā un aktīvā dzīves veidā, bet arī, ka telpās un skolas apkārtnē ir jābūt tīrībai un kārtībai. Īpaša uzmanība tika pievērsta sanitārajām dienām un tam kā pareizi uzkopt telpas. Ļoti labi šā darba rezultāti parādījās skolas ieplānotajā un novadītajā Spodrības nedēļā. Tāpat kā citos skolas organizētajos pasākumos, arī šajā pasākumā dalību ņēma visas klases. Klasēm objekti tika sadalīti vadoties no skolēnu skaita un fiziskās attīstības. "C" klašu grupas uzkopa savu korpusu, a un b klašu jaunākās grupas uzkopa skolas mācību un internāta korpusu, vidējās grupas - skolas ēdnīcu un skolas jauno korpusu, bet vecākās klases uzkopa skolas teritoriju. Tā kā šajā mācību
gadā skolā pastāvīgi sāka dzīvot bērni bāreņi ,liels darbs tika ieguldīts tāda uzdevuma izpildē, kā bērnu bāreņu adaptācija skolā .Pedagogi savās klašu grupās novadīja audzinošas nodarbības par tēmu- kā palīdzēt bērniem bāreņiem iejusties skolā un klašu kolektīvos. Bērniem pēc stundām tika piedāvāts izvēlēties ņemt dalību dažādos interesantos pulciņos gan skolā, gan BJC "Daugmale". Tika piedāvāti īpaši sestdienās, svētdienās un skolas brīvdienās dažādi teātru, muzeju, koncertu un pasākumu apmeklējumi ārpus skolas teritorijas .Pedagogi savu darba laiku darbā ar internāta bāreņu grupām plānoja vadoties no skolēnu interesēm. Vakaros internātā svinēja kopīgi dzimšanas dienas, citas svētku dienas un arī paši gatavoja interesantus pasākumus, piemēram "Jautro un atjautīgo klubs" u.c. Pedagogi strādājot internātā mācīja bērniem tādas svarīgas lietas, kā apkalpošanas iemaņas, personīgā higiēna, sanitārās normas.

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация