Par prakses vietu tika izvēlēts Nordea bankas klientu apkalpošanas centrs ‘’Valmiera’’(turpmāk tekstā – KAC ‘’Valmiera’’). Šī prakses vieta tika izvēlēta tāpēc, ka Nordea banka ir viena no lielākajām un drošākajām Eiropas bankām, līdz ar to arī Latvijā tai ir plaši atpazīstams vārds.
Prakses atskaite ietver vispusīgu informāciju par Nordea Bank Latvijas filiāli, kā arī atsevišķu informāciju par Nordea bankas Valmieras klientu apkalpošanas centrā veiktajiem uzdevumiem.
Prakses mērķis: nostiprināt studiju procesā iegūtās zināšanas, strādājot Nordea bankas klientu apkalpošanas centrā ‘’Valmiera’’, kā arī izpētīt un novērtēt Nordea Bank Latvijas filiāles darbību ietekmējošos faktorus un īstenoto mārketinga politiku, lai izstrādāt priekšlikumus filiāles konkurētspējas pilnveidošanai.…