Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
4,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:731062
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 22.10.2009.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    4
1.  SIA ''Poligrāfijas organizācija ''Ēvalds un biedri'''' saimnieciskās darbības analīze    5
1.1.  Pēdējo trīs gadu darbības rezultāti    5
1.2  Attīstības gaita un tendences    5
1.3  Ražošanas un pārdošanas organizācija    6
2.  SIA ''Poligrāfijas organizācija ''Ēvalds un biedri'''' mārketinga darbības analīze    8
2.1  Uzņēmuma mārketinga funkcijas    8
2.2  Uzņēmuma klientūra un patērētāji    8
2.3  Tirgus pētījumi to mērķtiecība    9
2.4  Konkurenti un konkurētspēja    10
2.5  Preču un pakalpojumu raksturlielumi un apgrozījums    11
2.7  Pārdošanas sniegšanas formas    12
2.8  Mārketinga komunikācijas efektivitāte    12
  Secinājumi    13
  Priekšlikumi    14
Фрагмент работы

Šī gada prakse uzņēmumā SIA ''Poligrāfijas organizācija ''Ēvalds un biedri'''' ar mērķi papildināt teorētiskās zināšanas un nostiprināt praktiskās iemaņas mārketinga organizēšanā uzņēmumā, kā arī veicināt savu izaugsmi uzņēmējdarbības jomā.
Prakses laiks bija no 2009. gada 27. aprīļa līdz 2009. gada 22. jūnijam.
Prakses laikā praktikantei bija doti sekojoši uzdevumi
1.Izpētīt uzņēmuma saimniecisko darbību, šajā nodaļā iekļaujot uzņēmuma:
pēdējo trīs gadu darbības rezultātus
attīstības gaitu un tendences
ražošanas un pārdošanas organizācijas analīzi
2.Izanalizēt uzņēmuma mārketinga darbību, šajā nodaļā iekļaujot uzņēmuma:
mārketinga funkciju izpēti
klientūras raksturojumu
tirgus pētījumus un to mērķtiecību
konkurentu un auditējamā uzņēmuma konkurētspēju
preču/ pakalpojumu raksturlielumu un apgrozījuma analīzi
pārdošanas un pakalpojumu sniegšanas formas
mārketinga komunikācijas efektivitātes raksturojumu
3.Veikt secinājumus un izvirzīt priekšlikumus katras jomas pilnveidošanai
Prakses atskaite sadalīta divās daļās - pirmajā daļā tiek aplūkota uzņēmuma saimnieciskā darbība, savukārt, otrajā daļā tiek analizēta uzņēmuma mārketinga vide, ko praktikante pētīja prakses laikā, veicot dažādus uzdevumus uzņēmumā, atrodoties klātienē, kā arī ārpus uzņēmuma, veicot dokumentu izpēti, teorētiskās bāzes analīzi un apkopojot šī uzņēmuma darbinieku viedokļus.
Uzņēmums ir sabiedrība ar ierobežotu atbildību un ir Akciju Sabiedrības ''Ēvalds un biedri'' meitas uzņēmums, līdzās tādiem uzņēmumiem kā ''Izdevniecība ''Ēvalds un biedri'''' un ''Veikali ''Ēvalds un biedri''''. SIA ''Poligrāfijas organizācija ''Ēvalds un biedri'''' nodarbojas ar poligrāfijas pakalpojumu veikšanu un poligrāfijas preču pārdošanu konkrētai uzņēmuma klientūrai, attiecīgi, tas darbojas ražošana sfērā.…

Коментарий автора
Комплект работ:
ВЫГОДНО купить комплект экономия −5,98 €
Комплект работ Nr. 1121886
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация