Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
Особые предложения 2 Открыть
7,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:219360
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 14.11.2008.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 22 единиц
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Rīgas Pļavnieku ģimnāzija 14.05.2008. -05.05.2008    2
  Prakses apraksts    2
  Prakses statistika    3
  Stundu vērojumi    4
  Stundu vērojumu secinājumi    5
  Stundu vērojumu kritēriji    5
  Intervijas ar skolēniem    9
  Diskusijai izvirzītā tēma    10
  Dokumentācijas analīze    11
  Skolas pašnovērtējums (teorētiskā daļa)    13
  Prakses pašanalīze    20
  Prakses pašvērtējums    22
  Pielikums    45
  Rīgas 275. pirmsskolas izglītības iestāde „AUSTRIŅA” 22.09.2008 – 04.10.2008    23
  Prakses apraksts    23
  Prakses vietas raksturojums    25
  Vecākā pirmsskolas vecuma bērnu raksturojums    26
  Pedagoģisko vērtību raksturojums vecākā pirmsskolas vecuma bērnu grupā    27
  Individuālie novērojumi    28
  Novērojumu konstatējumi un secinājumi    30
  Anketas vecākiem    34
  Pētnieciskās grupas izvirzītā problēma    37
  Pedagoģisko dokumentu analīze    40
  Prakses pašnovērtējums    42
  Pielikums    44
Фрагмент работы

Stundu vērojumu secinājumi.

10.D klases skolēni ir ļoti nedisciplinēti, pat teiktu - nesavākti. Ļoti nepatīkamās situācijās nonāca pasniedzēji, jo jaunatnei bija praktikantu dēļ jāizrādās, demonstrējot klaju vienaldzību pret mācāmā priekšmeta skolotājiem. Nemāku teikt, vai tā ir vienmēr, bet šāda uzvedība lielā mērā norāda uz necieņu, kas, manuprāt, būtu no skolas telpām jāizskauž. Šādos jautājumos klases audzinātājai vajadzētu kontaktēties ar jauniešu vecākiem un sadarbības ceļā veicināt jauniešu attieksmes maiņu. Galvenokārt – attieksmi pret mācībām, jo tai ir ļoti negatīva pieskaņa. Nenopietna problēma parādās arī tajā faktā, ka netiek ņemtas līdzi mācību grāmatas un mājas darbi netiek ne pildīti, ne nodoti. Jauniešu attieksme pret savām sekmēm ir klaji vienaldzīga un tur ir vainojams, motivācijas trūkums.


Stundu vērošanai izmantoju šādus vērtēšanas kritērijus:

Aktīva līdzdalība mācību procesā (skolēns):
aktīva piedalīšanās diskusijā mācību procesā;
uzmanīgi klausīties,
teorijas pielietošana praksē;
aktīvi apmeklēt stundas; mājas darbu pildīšana;
radošs mācību darbs;
mājas darbu pildīšana;
sekošana uzdotajam mācību saturam;
uzmanības pievēršana grūti apgūstamajiem priekšmetiem;
spēja koncentrēties vajadzīgajā brīdī;
skolēnu parlaments, skolas radio;
papildizglītība, ārpusklases nodarbības;
centīga mācīšanās;
attieksme;
jautājot katra skolēna individuālo viedokli;
interese par priekšmetu;
regulāra skolas apmeklēšana;
špikeru rakstīšana;
izmanto dotās papildstundu iespējas; (LU projekts 2008., prof. I. Maslo un pētnieku grupa)

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация