Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
3,99 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:245493
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 09.11.2011.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
Фрагмент работы

5.Situāciju pedagoģiskā analīze
Situācijas apraksts
Bērni nodarbības laikā veidoja ar tīšanu apkārt četrstūrim un mājas izrotāšanu ar dabas materiāliem, bija bērns kam šis darbiņš neveicās tik labi kā citiem bērniem. Pabeidzot darbiņus izveidojās situācija, kad skolotāja nokritizēja, ka varēja jau pacensties labāk un akurātāk veidot darbiņu.
Nodarbības laikā bērniem no plastalīna, bija jāizveido mājai jumts. Bija viens bērns, kurš ļoti steidzās un neakurāti veica darbiņu.
Grupā ir emocionāls bērns, kurš vēlas izrādīt mīlestību audzinātājai, pieglausties viņai.

Skolotāja darbība
Skolotāja negatīvi izteicās par bērna veikto darbiņu. Tādejādi nenovērtējot bērna ieguldīto darbiņu.
Skolotāja piegāja klāt izrunāties un pastāstīt cik svarīga ir nozīme izdarīt darbiņu glīti un akurāti. Un piedāvāja kopīgiem spēkiem veikt šo darbu
Skolotāja cenšas šim bērnam atrast draugus, mudina spēlēties ar pārējiem bērniem. Skolotāja uzslavē darbus, bet neļauj veidot ļoti ciešu emocionālo saikni.

Darbības teorētiskā analīze
Manuprāt, skolotā ļoti pārsteidzīgi un neapdomīgi rīkojās, jo lai kāds bērnam būtu darbiņš, bērns par to iz jāuzslavē jo tajā ir ieguldīts viņa darbs un izjūtu skatījums. Arī A.Špona saka, ka uzslavai un iedrošināšanai mācību procesā ir ļoti liela nozīme. Tā visefektīvākā ja tiek izteikta uzreiz aiz bērna darbības.
Šāda veida motivāciju arī iesaka: R.Baltušīte atzinusi, ka ikvienu bērnu vajag motivēt darbībai. Motīvi nodrošina iespēju pārvarēt grūtības, rosina izziņas aktivitāti un iniciatīvu.
Ā. Karpova šādu situāciju skaidro ar attiecību siltuma un pieķeršanās trūkumu ģimenē. Bērnam ir neirotiska vajadzība pēc pieķeršanās (mīlestības) un atbalsta (pozitīva vērtējuma), vērojams pieķeršanās bads. Iespējams bērnam ir problēmas ģimenē, un neiteik saņemta vēlamā mīlestība.

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация