-
Prakses atskaite
Nr. | Название главы | Стр. |
KUĢA ĀTRUMI | 2 | |
Galvenā dzinēja noslogošanas programma ieskriešanās laikā | 3 | |
Galvenā dzinēja vadīšanas instrukcija no tiltiņa | 3 | |
Vēlamie apgriezieni manevros | 5 | |
STŪRES IERĪCE | 5 | |
Tehniskie lielumi, kopējais raksturojums | 6 | |
Stūres ierīces uzbūves apraksts | 7 | |
Instrukcija vadīšanai | 7 | |
KAPTEIŅA PALĪGA PIENĀKUMI | 11 | |
Attiecībā uz elektronavigācijas aparatūru | 11 | |
Lietotie termini un saīsinājumi | 13 | |
SIGNĀLUGUŅU IZVIETOJUMS UZ GALVENĀ MASTA | 13 | |
Uguņu nozīme / pielietojums | 14 | |
AVĀRIJAS GADĪJUMA NAVIGĀCIJAS GAISMAS | 17 | |
AVĀRIJAS ĪPAŠUMS UZ KUĢA | 20 | |
UGUNSDZĒŠANAS LĪDZEKĻI | 21 | |
DROŠĪBAS TEHNIKA UN DARBA AIZSARDZĪBA | 25 | |
Ekipāžas locekļu pienākumi | 25 | |
Ierindnieku instruēšana | 26 | |
Kuģa un tā iekārtu ekspluatācijas vispārējās prasības | 27 | |
Darbs ar stropēm, trosēm, tauvām un ķēdēm | 29 | |
Enkura operācijas | 30 | |
Pietauvošanās darbi | 31 | |
Darbs aiz borta un augstumā | 32 | |
Pirotehnikas izmantošana | 34 | |
Darbi strādājot ar kravas celšanas ierīcēm | 35 | |
Darbi ar smagsvara, garizmēra un lielgabarīta kravām | 37 | |
Darbi ar klāja kravām | 37 | |
Kravas nostiprināšanas darbi | 38 | |
Darba drošība apmeklējot kuģa tvertnes | 38 | |
KUĢA VILKŠANAS IERĪCE | 40 | |
Drošības tehnika vilkšanas darbos | 42 | |
ENKURS | 47 | |
KUĢA TILPNES/TANKI | 49 | |
Kravas tanki / Cargo tanks | 49 | |
Balasta tanki / Ballast tanks | 49 | |
Ūdens tanki / Water tanks | 49 | |
Degvielas, Bunkertnki / Fuel, bunkertanks | 50 | |
Eļļas tanki / Oil tanks | 51 | |
Ūdens tanki / Water tanks | 51 | |
Kravu veidi un to marķēšana | 52 | |
KRAVAS STĀVOKĻA KONTROLE | 53 | |
KUĢA SISTĒMAS | 54 | |
GLĀBŠANAS VESTE | 59 | |
Īss apraksts un galvenās prasības | 60 | |
HIDROKOSTĪMS | 60 | |
Īss apraksts un galvenās prasības | 60 | |
T | ERMOAIZSARGMAISS | 61 |
Īss apraksts un galvenās prasības | 61 | |
Termoaizsargmaisu izvietojums uz kuģa reāli dabā | 61 | |
GLĀBŠANAS RIŅĶI | 61 | |
ss apraksts un galvenās prasības | 62 | |
Glābšanas riņķu skaita prasības attiecīgi kuģa garumam | 62 | |
Reģistra prasības sakarā ar glābšanas riņķu un to veidu izvietojumu uz kuģa | 62 | |
Glābšanas riņķu izvietojums uz kuģa reāli dabā | 63 | |
PIROTEHNIKA | 63 | |
Īss apraksts un galvenās prasības | 63 | |
Pirotehnikas atrašanās uz kuģa | 64 | |
LĪNMETĒJS | 65 | |
Īss apraksts un galvenās prasības | 65 | |
AVĀRIJAS RADIOBOJA | 65 | |
Īss apraksts un galvenās prasības | 65 | |
GLĀBŠANAS PLOSTI | 66 | |
Īss apraksts un galvenās prasības | 66 | |
Plosta saturs | 67 | |
Plostiņa nolaišanas procedūra (ņemta reāli no kuģa) | 68 | |
GLĀBŠANAS LAIVAS | 68 | |
Īss apraksts un galvenās prasības | 68 | |
Laivas saturs | 68 | |
Glābšanas laivu marķēšana | 69 | |
Closed boat launching procedure/ glābšanas laivas noliašanas procedūra (ņemta reāli no kuģa) | 69 | |
Atšķirība starp glābšanas laivas nolaišanu kad kuģis gaitā un kad kuģis stāv | 70 | |
Iesēdināšanas kārtība, laivas nolaišana un attiešana no kuģa | 70 |
Galvenā dzinēja noslogošanas programma ieskriešanās laikā
Lēnā gaita 10 min.
Vidējā gaita 10 min.
Pilngaita 30 min
90 apgr./min 10 min
100 apgr./min 10 min.
105 apgr./min 10 min
Tajā pašā režīmā gaitu arī nomest
Stipras vibrācijas iziet paātrinātā režīmā
(ar smalkās rewgulēšanas pogu augstāk/zemāk)
Galvenā dzinēja vadīšanas instrukcija no tiltiņa
A – barošanas padošana
1.Pa manometru pārbaudīt vadības gaisa spiedienu.
2.Ar galveno atslēgu uz vadības pults ieslēgt elektrobarošanu
3.Slēdzi „vadīšanas pāreja” uzstādīt uz pozīciju „vadība no tiltiņa”.
B – ieslēgšana
1.Ieslēgšana notiek ar telegrāfa pozīciju no „STOP” uz jebkuru vēlamo stāvokli. Dzinējs automātiski palaižas un sasniedz vajadzīgos apgriezienus.
C – vadīšanas pāreja
I.Tiltiņs – ECR
Novietot vadības ātruma pārslēdzēju uz pozīciju „Vadība no ECR”
Pēc gaismas uz skaņas signāla beigām un ar indikācijas parādīšanos „Vadība no ECR” vadība ir padota uz ECR.
II.ECR - Tiltiņš
Novietot vadības pārejas pārslēdzēju no pozīcijas ECR uz „tiltiņš” pozīciju. Pēc gaismas uz skaņas signāla beigām un ar indikācijas parādīšanos „vadība no tiltiņa”, vadība ir nodota uz tiltiņu.
D – avārijas darbība un avārijas STOP
I. Avārijas darbība
Avārijas situācijā var atslēgt automātisko apstādināšanu virzuļu un cilindru dzesējošā ūdens līmeņa krišanās dēļ. Priekš tam nepieciešams turēt nospiestu pogu „avārijas darbība”.
II. Avārijas STOP
Avārijas situācijā dzinēju var ātri atslēgt nospiežot pogu „avārijas STOP”. Priekš atkārtotas dzonēja iedarbināšanas šo signālu vajag noņemt nospiežot ECR pogu „avārijas STOP noņemšana”. Pēc gaismas un skaņas signāla beigām uz tiltiņa nospiest pogu „avārijas darbība”.
E – mašīnai gatavotis un mašīna nav vajadzīga
…
Prakses atskaite Latvijas Jūras skolai vai akadēmijai (vai kādai citai iestādei) 30'000 tonnu lielam kuģim ar bildēm. Visas tēmas detalizēti izklāstītas. Darbs divās daļās.
-
Ты можешь добавить любую работу в список пожеланий. Круто!Prakses atskaite par darbu muitā
Отчёт по практике для университета26
-
Prakses atskaite m/t "Hose Marti"
Отчёт по практике для университета16
-
Prakses atskaite TTP
Отчёт по практике для университета91
-
Profesionālās prakses pārskats
Отчёт по практике для университета87
-
Prakses atskaite
Отчёт по практике для университета73