Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
Особые предложения 2 Открыть
4,99 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:971989
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 21.04.2005.
Язык: Латышский
Уровень: Средняя школа
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
Фрагмент работы

MĒRĶIS: Bērnu emocionālās attīstības veicināšana (izmantojot putnu tēmu – līdzpārdzīvojot, iztēlojoties un radoši darbojoties).

UZDEVUMI:
1.Paplašināt un nostiprināt bērnu priekšstatus par putniem, viņu paradumiem un dzīvi.
2.Sekmēt bērnu runas attīstību un matemātisko priekšstatu veidošanos.
3.Veicināt sensomotoro prasmju attīstību.
4.Rosināt pozitīvas attīeksmes veidošanos pret mūziku un fiziskām aktivitātēm.
5.Turpināt nostiprināt muzikālās dzirdes, atmiņas un ritma attīstību.


APAKŠTĒMAS:
1. Es un putni.
2. Kā putni izskatās?
3. Mājas putni
4. Gājputni
5. Pavasaris - putnu svētki.
UZDEVUMI:
1.Izzināt bērnu priekšstatus par putniem un paplašināt tos.
2.Veicināt sensomotoro prasmju attīstību.
3.Rosināt pozitīvas attieksmes veidošanos pret fiziskām aktivitātēm un dziedāšanu.
4.Veicināt bērnu iztēli un radošo domāšanu.
5.Radīt bērnos emocionālu atsaucību.

RĪTA APLIS
* Dziedot visi bērni sasveicinās.
* Kopā ar bērniem tiek noskaidrots gadalaiks, mēnesis, nedēļas diena, datums.
* Bērni izstāsta, kā atpūtušies brīvdienās.
* Apļa vidiņā tiek nolikti dažādas krāsas aploksnīši ar dažādu putnu attēlojumiem. Katrs bērns izvēlās savu aploksni un piedalās spēlē – „ Bet kā to dara putns? ”. (skatīties pielikumu Nr 1)

ROTAĻNODARBĪBA

* A jautā bērniem:
Kas ir kopīgs putniem un cilvēkiem? Ar ko putni atšķirās no mums, cilvēkiem?
Vai putni arī medz būt priecīgi vai bēdīgi? Kāpēc? Vai putni arī sapņo kā bērni?
* A jautā: Ja es paradīšu dažus zīmējumus un sižetiskus attēlus ar putniem,vai jūs uzminēsiet, kā viņus sauc? Pārbaudīsim to?
* A. rādīja putnu attēlus. Mudināja bērnus ne tikai nosaukt putnu, bet arī izcelt raksturīgākās īpašības, ar ko tie atšķiras no citiem putniem.
* A aicināja bērnu uzmanīgāk apskatīt visus putnu attēlus un pateikt, kurš no putniem ir priecīgs, kurš bēdīgs, kāpēc? Par ko putni domā? Var būt to pašu ko mēs, bērniņi?
* Bērni ļoti emocionāli dalījās savās domās, katrs pārdzīvoja par to, kāpēc putni medz būt noskumuši.
* A: „Lai visi putni būtu priecīgi, viņus vajag iepriecināt. Vai jūs tam piekritāt, bērniņi?”
* A piedāvā bērniem nodziedāt jauku dziesmiņu „ Dejo zīle, dejo vārna” , bet darīt to ļoti centīgi, lai visi putni dzirdētu mūsu dziesmiņu (arī mežā). Bērni brīvi kustās, dejo un dzied. (skatīties pielikumu Nr 2)…

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация