Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
Особые предложения 2 Открыть
3,99 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:672023
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 08.02.2011.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 8 единиц
Ссылки: Не использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    4
1.  Vispārēja informācija par uzņēmumu un vidi, kurā uzņēmums darbojas    5
  Pamatinformācija par uzņēmumu    5
1.1.  Uzņēmuma vieta un loma Latvijas ekonomikā, nozarē    5
3.2.  Personāla politikas izpēte    12
3.3.  Personāla plānošanas, atlases, darbā pieņemšanas, novērtēšanas, karjeras iespēju apraksts    12
3.4.  Personāla motivācijas politikas un veidu uzņēmumā izpēte    12
3.5.  Personāla tālākizglītības un kvalifikācijas celšanas iespējas uzņēmumā izpēte    13
3.6.  Darba koplīguma, tā īstenošanas izpēte    13
3.7.  Darba līguma noslēgšanas un uzskaites kārtības izpēte    13
3.8.  Darbinieku pārstāvības tiesību īstenošanas uzņēmumā izpēte    13
3.9.  Darba samaksas principu un sistēmas uzņēmumā izpēte    13
4.  Mārketinga politika uzņēmumā    14
4.1.  Uzņēmuma mārketinga vide    14
4.2.  Uzņēmuma mārketinga galvenie elementi (produkts, cena, vieta, veicināšana)    14
4.3.  Izpētīt uzņēmuma tirgus segmentu, pamatot to izvēli, izpētīt tirgu un mērķa tirgu, galvenos noieta tirgus segmentus    15
4.4.  Veikt produkta pozicionēšanu tirgū analīzi    15
4.5.  Produkta dzīves cikla analīze un jaunu produktu izstrādāšanas un ieviešanas tirgū analīze    16
4.6.  Izpētīt un analizēt tirgus izpētes procesu, pielietotās metodes    16
4.7.  Saskarsmes stratēģiju uzņēmumā, saskarsmes procesa elementu pielietojums    16
4.8.  Cenu politika uzņēmumā    16
4.9.  Darbība projektos, sabiedrisko attiecību un reklāmas jomā izpēte un analīze    16
4.10.  Izpētīt un analizēt produkcijas realizācijas kanālus, to izvēles pamatojums    17
5.  Uzņēmuma darbības rādītāji, to raksturojums, finansēšanas politika un avoti    18
5.1.  Iekšējās finansēšanas avoti (dalībnieku ieguldījumi, nesadalītā peļņa, rezerves)    18
5.2.  Ārējās finansēšanas avoti (kredīts, līzings, klientu avansi, parādi piegādātājiem)    18
5.3.  Brīvo naudas līdzekļu pārvaldības analīze    18
5.4.  Priekšlikumi kapitāla piesaistei, izmantojot finanšu tirgus instrumentus    18
5.5.  Izpētīt kādus nodokļus, nodevas un obligātās iemaksas maksā uzņēmums, kā tiek veikta nodokļu plānošana un kādi ir (var būt) nodokļu parādu veidošanās iemesli uzņēmumā    18
5.6.  Izpētīt vai uzņēmums izmanto kādus Latvijas nodokļu likumos paredzētos atvieglojumus, atlaides, novērtēt to ekonomisko efektu    18
6.  Secinājumi    19
7.  Priekšlikumi    19
  Izmantotā literatūra    20
Фрагмент работы

1.1.Uzņēmuma vieta un loma Latvijas ekonomikā, nozarē
Restorāns „XXX” piedāvā ēdināšanas pakalpojumus un ir konkurētspējīgs restorānu biznesā. Restorāns savus pakalpojumu sniedz vietējiem iedzīvotājiem, pilsētas viesiem, juridiskām personām, valsts organizācijām, sadarbības partneriem. 2009. gada sākumā Jūrmalā aktīvi darbojās 39 restorāni un vēl tikpat bistro, kafejnīcas un krogi. Liela daļa šo restorānu atrodas viesnīcās un pārsvarā sniedz pakalpojumus viesnīcu apmeklētājiem. Ņemot vērā vietējo maksātspējīgo iedzīvotāju skaitu un Jūrmalas pilsētas sezonalitāti, var secināt, ka konkurence ir diezgan sīva. Saistībā ar ekonomisko situāciju valstī, kas strauji pasliktinās, pieprasījums ir krietni sarucis pēc ēdināšanas pakalpojumiem, līdz ar to konkurence palielinās. SIA XXX ir daļa no Latvijas ekonomikas, jo ir nodokļu maksātājs un darba devējs Latvijas valsts iedzīvotājiem, piem., 2009. gada februārī uzņēmumā tika nodarbināti 23 darbinieki, tomēr lielu lomu Latvijas ekonomikā šis uzņēmums neieņem.

1.2.Uzņēmuma darbības ārējie tirgi, ES ietekme uzņēmuma un nozares attīstībā
Restorāns XXX sniedz savus pakalpojumus tikai Latvijas valsts robežās, tomēr sadarbojas ar fiziskām un juridiskām personām no ES valstīm un Krievijas. Tās pārsvarā ir tūrisma aģentūras, kas iesaka saviem klientiem izmantot restorāna pakalpojumus. …

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация