-
Preventīvā darba organizēšanas prakse
Nr. | Название главы | Стр. |
1. | Prakses vietas – institūcijas apraksts | 4 |
1.1. | Institūcijas atrašanās vieta | 4 |
1.2. | Institūcijas funkcijas, uzdevumi, struktūra, darba organizācija | 4 |
1.3. | Audzināšanas darba mērķi, uzdevumi, procesa organizācija | 4 |
1.4. | Cita svarīga informācija par institūciju | 5 |
2. | Prakses dienasgrāmata | 6 |
3. | Audzināšanas darba apraksts un izvērtējums | 7 |
3.1. | Darba veicēja amata apraksts | 7 |
3.2. | Audzināšanas darba nostādnes | 7 |
3.3. | Darbā izmantotās metodes | 7 |
3.4. | Audzināšanas darba izvērtējums | 8 |
4. | Audzināšanas darba plāns | 10 |
5. | Viena bērna sociālpedagoģiskais raksturojums | 11 |
6. | Grupā veikto pasākumu scenāriji un paveiktā izvērtējums | 13 |
7. | Masu pasākuma scenārijs un izvērtējums | 19 |
8. | Kritisks prakses izvērtējums | 21 |
8.1. | Studenta domas par audzināšanas jautājumiem ģimenē un sabiedrībā mūsdienās | 21 |
8.2. | Audzināšanas darba perspektīvas | 21 |
8.3. | Pašvērtējums | 21 |
8.2. Audzinātāja darba perspektīvas.
Sociālā pedagoga (audzinātāja) darba perspektīvas ir plašas. Tikai vai sabiedrība vēlas pieņemt sociālo pedagogu kā tādu, kurš reizēm ir spiests iejaukties audzināšanas darbā bez vecāku piekrišanas, jo viņi to varētu uztvert kā iejaukšanos viņu ģimenes dzīvē. Jo ģimene ir viens kopums, tas vecāki un bērns reizēm pat citi radinieki biežāk tie vecvecāki. Un jebkura ģimene nevēlētos lai kāds jauktos viņu iekšējās lietās, kaut arī šāda palīdzība viņiem būtu nepieciešama. Tikai retā ģimene piekristu, ka viņiem ir grūtības ar bērnu audzināšanu.
Latvijā jautājums par sociālajiem pedagogiem, kuriem jārūpējas par skolēnu sabiedrībā, viņa labsajūtu tajā, atrisināts tikai daļēji – profesiju klasifikātorā viņi ir iekļauti, skolas darbinieku štatu sarakstos arī, tomēr finansējums ir nepietiekams un pašreiz profesionālu sociālo pedagogu ir ļoti maz.
Reizēm pat ir gadījumi, kur pati ģimene uzskata ka viņiem nav nevienas problēmas un tādu pat nepieļsauj domu, ka tādas varētu būt un tieši šā iemesla dēļ nevēlas ne runāt ar sociālo pedagogu, klases audzinātāju vai pat reizēm ar sociālo darbinieku.
8.3. Pašvērtējums.
Prakses laikā iecerētais realizējās, izdevās veiksmīgi saprasties ar prakse vadītāju. Kopīgu valodu ar prakses vadītāju Tatjanu Pagodinu atradu uzreiz. Kaut gan man grūtības saskarsmē ar cilvēkiem rodas ļoti reti un tad tikai viena iemesla dēļ, ka šajā cilvēkā ir kaut kas man nepieņemams vai nepatīkams, bet tas gadās reti. Pat nekad nav traucējusi komunikatīvā barjerā. Lielākais gandarījums ir par to, ka neradās nekādas nesaskaņas ar prakses vadītāju.
Tādas īstas problēmas neradās, tikai varbūt būtu labrāt vairāk laika pavadījusi ar bērniem praksē. Bet tas neizdevās, jo nebija kas pieskata manu bērnu. Veiksmīgi saplānojot laiku kopīgi ar prakses vadītāju (saskaņojot darba grafikus).
…
Audzināšanas prakse Mērķis: Nodrošināt teorijas un prakses vienotību, studentu profesionālo izaugsmi, radošo attīstību. Uzdevumi: 1) iepazīties ar nometnes vai iestādes audzināšanas darba mērķiem, uzdevumiem, šī procesa organizāciju; 2) vērot audzinātāja darbu, iepazītas ar audzinātāja darba pienākumiem, tiesībām; 3) sastādīt kopā ar audzinātāju darba plānu (3 nedēļām); 4) vērot un analizēt bērnu attīstības raksturīgākās psiholoģiskākās īpatnības, to izpausmes dažādos vecumposmos un bērnu savstarpējās attiecības; 5) veikt viena bērna personības izpēti un, pamatojoties uz saviem novērojumiem, savākto datu bāzi, rakstīt viņa raksturojumu; 6) veikt audzinātāja vai audzinātāja palīga pienākumus: piedalīties audzināšanas darba plānošanā, organiozēšanā; palīdzēt organizēt pasākumus bērnu grupās; veikt individuālo audzināšanas darbu. 7) Sagatavot un noorganizēt vismaz 4 grupas pasākumus, t.sk., 1 ieskaites pasākums, kurā piedalās prakses vadītāji un studenti praktikanti; 8) Sagatavot un noorganizēt 1 masu pasākumuu (visai nometnei, iestādē esošajiem bērniem), kurā piedalās prakses vadītāji un studenti praktikanti.
- Pedagoģiskā prakse pirmsskolā
- Prakse pirmsskolas izglītības iestādē "Mežmaliņa"
- Preventīvā darba organizēšanas prakse
-
Ты можешь добавить любую работу в список пожеланий. Круто!Aktīvā metodiskā prakse vidusskolā
Отчёт по практике для университета10
-
Prakse pirmsskolas izglītības iestādē "Mežmaliņa"
Отчёт по практике для университета10
-
Pedagoģiskā prakse pirmsskolā
Отчёт по практике для университета25
-
Programmas "Sociālo zinību skolotājs" kvalifikācijas prakse
Отчёт по практике для университета53
-
Pedagoģiski - psiholoģiskie vērojumi un bērnudārza skolotājas palīdzes prakse
Отчёт по практике для университета12