Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
Особые предложения 2 Открыть
4,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:629201
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 04.07.2010.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
1.  Prakses vietas – institūcijas apraksts    4
1.1.  Institūcijas atrašanās vieta    4
1.2.  Institūcijas funkcijas, uzdevumi, struktūra, darba organizācija    4
1.3.  Audzināšanas darba mērķi, uzdevumi, procesa organizācija    4
1.4.  Cita svarīga informācija par institūciju    5
2.  Prakses dienasgrāmata    6
3.  Audzināšanas darba apraksts un izvērtējums    7
3.1.  Darba veicēja amata apraksts    7
3.2.  Audzināšanas darba nostādnes    7
3.3.  Darbā izmantotās metodes    7
3.4.  Audzināšanas darba izvērtējums    8
4.  Audzināšanas darba plāns    10
5.  Viena bērna sociālpedagoģiskais raksturojums    11
6.  Grupā veikto pasākumu scenāriji un paveiktā izvērtējums    13
7.  Masu pasākuma scenārijs un izvērtējums    19
8.  Kritisks prakses izvērtējums    21
8.1.  Studenta domas par audzināšanas jautājumiem ģimenē un sabiedrībā mūsdienās    21
8.2.  Audzināšanas darba perspektīvas    21
8.3.  Pašvērtējums    21
Фрагмент работы

8.2. Audzinātāja darba perspektīvas.
Sociālā pedagoga (audzinātāja) darba perspektīvas ir plašas. Tikai vai sabiedrība vēlas pieņemt sociālo pedagogu kā tādu, kurš reizēm ir spiests iejaukties audzināšanas darbā bez vecāku piekrišanas, jo viņi to varētu uztvert kā iejaukšanos viņu ģimenes dzīvē. Jo ģimene ir viens kopums, tas vecāki un bērns reizēm pat citi radinieki biežāk tie vecvecāki. Un jebkura ģimene nevēlētos lai kāds jauktos viņu iekšējās lietās, kaut arī šāda palīdzība viņiem būtu nepieciešama. Tikai retā ģimene piekristu, ka viņiem ir grūtības ar bērnu audzināšanu.
Latvijā jautājums par sociālajiem pedagogiem, kuriem jārūpējas par skolēnu sabiedrībā, viņa labsajūtu tajā, atrisināts tikai daļēji – profesiju klasifikātorā viņi ir iekļauti, skolas darbinieku štatu sarakstos arī, tomēr finansējums ir nepietiekams un pašreiz profesionālu sociālo pedagogu ir ļoti maz.
Reizēm pat ir gadījumi, kur pati ģimene uzskata ka viņiem nav nevienas problēmas un tādu pat nepieļsauj domu, ka tādas varētu būt un tieši šā iemesla dēļ nevēlas ne runāt ar sociālo pedagogu, klases audzinātāju vai pat reizēm ar sociālo darbinieku.

8.3. Pašvērtējums.
Prakses laikā iecerētais realizējās, izdevās veiksmīgi saprasties ar prakse vadītāju. Kopīgu valodu ar prakses vadītāju Tatjanu Pagodinu atradu uzreiz. Kaut gan man grūtības saskarsmē ar cilvēkiem rodas ļoti reti un tad tikai viena iemesla dēļ, ka šajā cilvēkā ir kaut kas man nepieņemams vai nepatīkams, bet tas gadās reti. Pat nekad nav traucējusi komunikatīvā barjerā. Lielākais gandarījums ir par to, ka neradās nekādas nesaskaņas ar prakses vadītāju.
Tādas īstas problēmas neradās, tikai varbūt būtu labrāt vairāk laika pavadījusi ar bērniem praksē. Bet tas neizdevās, jo nebija kas pieskata manu bērnu. Veiksmīgi saplānojot laiku kopīgi ar prakses vadītāju (saskaņojot darba grafikus).

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация