Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
Особые предложения 2 Открыть
7,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:509930
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 02.04.2009.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 4 единиц
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    4
Vispārējas ziņas par uzņēmumu    5
1.1.  Uzņēmuma organizatoriskā struktūra    7
1.2.  Restorāna un bāra detalizēts raksturojums    8
2.  Tehnoloģiskie procesi    17
2.1.  Izejvielu sagādes organizācija    18
2.2.  Izejvielu pirmapstrāde    25
2.3.  Ēdienu gatavošana    26
2.4.  Gatavās produkcijas kvalitātes pārbaude    29
2.5.  Gatavās produkcijas realizācija    30
3.  Sanitārhigiēniskās prasības uzņēmumā    32
4.  Tehnoloģiskās iekārtas    38
  Secinājumi un priekšlikumi    48
  Izmantotā literatūra    49
  Pielikums    50
Фрагмент работы

IEVADS
Nepietiek iegūt teorētiskās zināšanas augstskolā, lai būtu gatavs startēt darba tirgū attiecīgajā nozarē, tādēļ studentiem, kas apgūst ēdināšanas un viesnīcu uzņēmējdarbību, mācību procesā ir jāizstrādā arī mācību prakses. Šiem studentiem katru gadu jāiepazīstas un jānostiprina savas zināšanas dažādos uzņēmumos, lai vēlāk varētu pilnveidot un realizēt savas spējas darbā, piedāvājot klientiem kvalitatīvu pakalpojumu.
Restorānu prakse ir viena no praksēm, kurā students iepazīstas ar attiecīgajiem ražošanas procesiem ēdināšanas uzņēmumā. Tiek veidota prasme raksturot un analizēt uzņēmuma darbību, uzsverot tā efektivitāti un trūkumus un sniedzot ieteikumus to novēršanā. Šī prakse bieži vien tiek veikta arī uzņēmumos, kas atrodas ārvalstīs, piemēram, Itālijā, tā ir iespēja ne tikai izvērtēt uzņēmumu pēc augstskolā iepriekš apgūtiem kritērijiem, bet iegūt studentam jaunas valodas zināšanas un pieredzi strādājot un iepazīstoties citas kultūras ietvaros. Restorānu prakses galvenais mērķis ir iegūt prasmi analizēt ēdināšanas uzņēmuma tehnoloģisko procesu norisi un to vadību, kā arī izpratni par metožu un paņēmienu pielietošanu produkcijas vai pakalpojumu kvalitātes nodrošināšanā, kā arī norādīt sasniegumus un trūkumus ēdināšanas uzņēmuma darbībā un sniegt ieteikumus to novēršanā.
Jau vairākus gadus studentiem tiek piedāvāta iespēja savas prakses veikt Itālijā, pateicoties savstarpējai sadarbībai starp Latvijas Lauksaimniecības Universitāti un aģentūru Europe Service Agency. Viens no aģentūras sadarbības uzņēmumiem Itālijā ir arī viesnīca Bogliaco. Viesnīca jau vairāk kā piecus gadus uzņem pašmāju un ārzemju studentus, kuriem ļauj nostiprināt teorētiskās zināšanas, papildināt un nostiprināt praktiskās iemaņas darbam viesmīlības jomā.

1. VISPĀRĒJĀS ZIŅAS PAR UZŅĒMUMU
Uzņēmums atrodas Itālijas ziemeļu daļā, Lombardijas reģionā pie Gardas ezera. Šis reģions ir viena no iecienītākajām atpūtas zonām Itālijā. Viesnīca Bogliaco atrodas tāda paša nosaukuma ciemā, 2 km no nedaudz lielākā Gargnano ciema un 1,5 km no golfa kluba-Golf Bogliaco, pašā Gardas ezera krastā.

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация