Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
3,99 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:183313
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 11.04.2007.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    3
1.  Reval Hotel grupas vēsture un attīstība    4
2.  Viesnīcas Reval Hotel Latvija raksturojums    7
2.2.  Viesnīcas Reval Hotel Latvija pakalpojumi    8
2.2.1.  Numuriņi, to rezervēšana, viesu reģistrācija    8
2.2.2.  Ēdienu un dzērienu serviss    9
2.2.3.  Konferences, konferenču zāle    10
2.2.4.  Izklaide un atpūta    12
3.  Viesnīcas Reval Hotel Latvija SVID analīze    13
  Secinājumi    14
Фрагмент работы

Latvijā tūrisma industrija šobrīd sāk ieņemt svarīgu lomu valsts ekonomikas attīstībā, taču tā nav vēl pietiekami augstā līmenī, lai varētu runāt par Latviju kā vienu no tūrisma lielvalstīm. Viens no trūkumiem ir viesnīcas un to darbība – vasaras sezonā ir izteikts viesnīcu trūkums, bet ziemas sezonā – izteikts tūristu trūkums.
Prakses atskaitē var iepazīties ar Reval Hotel Latvija darbību – vēsturi, attīstības iespējām un pakalpojumiem, kas ļauj analizēt viesnīcas trūkumus un priekšrocības. Svarīgi ir apzināt viesnīcas priekšrocības, kuras izceļot un reklamējot, var izveidot veiksmīgu uzņēmuma tēlu, kā arī jāapzinās negatīvie aspekti, kurus var likvidē vai pilnveidot. Tā nolūkā prakses atskaitē tika veidota viesnīcas Reaval Hotel Latvija SVID analīze.
Reval Hotel savu attīstību sāka attīstību 1991. gada rudenī, uzreiz pēc Padomju Savienības sabrukšanas. Līdzīgi tam, kā tas notiek ar viesnīcu ķēdēm visā pasaulē – viss iesākas ar vienu viesnīcu. Viesnīca Olümpia Igaunijas galvaspilsētā Tallinā tika uzcelta 1980. gadā Olimpiskajām spēlēm un 11 gadus darbojās stingrā valsts kontrolē.
Patreizējie viesnīcu ķēdes vadītāji pieņēma izaicinājumu gūt panākumus tirgus ekonomikas apstākļos. Visa viesnīcas ēka tika atjaunota 1994. – 1997. gadam, bet svarīgāk bija mainīt pakalpojuma kvalitāti no padomju stila uz ”labākas pakalpojumu sniegšanas iestādes pilsētā” līmenī. To bija iespējams izdarīt tikai pateicoties profesionālai un veiksmīgai, uz servisu orientēta personāla atlasei un pastāvīgai tā apmācībai.
Kad Reval Hotel Olümpia bija sevi apliecinājuši tirgū un partneru acīs, Reval Hotel grupai pavērās vairākas jaunas iespējas. Tika atvērtas jaunas viesnīcas Tallinā: Hotel Central – 1995. gadā un Hotel Park – 1997. gadā.
Reval Hotel attīstīja savu biznesa teoriju un ilgtermiņa stratēģiju ar nolūku kļūt par vadošo viesnīcu ķēdi Baltijā. Viņi turpināja savu darbību ar nolūku iekarot jaunus tirgus.
2000. gada vasarā Reval Hotel Grupa noslēdza viesnīcas Latvija atklāšanas menedžmenta kontraktu ar stabilu norvēģu nekustamā īpašuma attīstītāju Linstow International, kam pieder arī viesnīca Lietuva Viļņā. Linstow International kļuva par Reavl Hotel Grupas lielāko akcionāru. Šī sadarbība automātiski atvēra jaunas iespējas Reavl kompānijai un paātrināja tās attīstības stratēģijas īstenošanu.…

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация