Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
1,99 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:133394
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 09.03.2006.
Язык: Латышский
Уровень: Средняя школа
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Darbības un attīstības apraksts    2
  Piedāvātais produkts    3
  RTKIC organizatoriskā struktūra    4
  Reklāmas pasākumu raksturojums    5
  Speciālistu darba ar klientiem raksturojums    6
  Likumu un nodokļu raksturojums    7
  Attīstības perspektīvas ES    8
  Prakses vadītāja atsauksme    9
Фрагмент работы

Centrs kā tāds ir dibināts (Izveidots tā nolikums) 2001. gada 18. decembrī, bet reālā
centra darbība sākusies nākamā gada pavasarī, kad arī atvērts tūrisma informācijas centrs
(TIC) Rātslaukumā 6, kas ir arī centra galvenā mītne. Šodien, labākai centra darbībai,
papildus ir izvietoti TIC-i Rīgas Starptautiskajā Autoostā, Centrālajā Dzelzceļa stacijā, kā
arī Smilšu ielā 4. Centrs nodarbina 23 cilvēkus, no kuriem 10 ir konsultanti, cilvēki, kas ir
tiešā saskarē ar klientiem – tūristiem, vai citiem tūrisma informācijas meklētājiem.
Centra darbība nemitīgi pilnveidojas, bet pamati paliek nemainīgi – tiek izsniegta ar
tūrisma iespējām saistīta informācija. Centram ir sadarbības līgumi ar vairāk nekā 50
viesnīcām Rīgā un Jūrmalā, 55 ar tūrismu saistītiem uzņēmumiem, organizācijām, kas
paplašina centra piedāvāto tūrisma iespēju un pakalpojumu klāstu plašāku un
daudzveidīgāku. Centrā ir saņemami bezmaksas izdales materiāli par pārstāvētajām firmām
un to piedāvājumu tūristiem. Centrā operatīvi notiek „pareizā virziena” norādīšana
tūristiem, naktsmītņu atrašana un rezervēšana, informēšana par transporta kustības
maršrutiem un atiešanas laikiem, protams, tūristus arī interesē izklaides iespējas,
apskatāmie objekti, uzmanība tiek pievērsta gidu pakalpojumiem, arī iespējām iepirkties
vietējos veikalos u.c. Par visu izsniegto informāciju un apmeklējumu regulāri tiek apkopoti
dati un veidota statistika, kuru analizējot tiek nosprausti mērķi turpmākai darbībai. Runājot
par attīstības dinamiku, skaitļi runā paši par sevi – 2002. gadā apkalpoti 39786, 2003. gadā
apkalpoti 70077, bet 2004. gadā 99531 tūristi. Kā redzat, pieaugums katru gadu ir
ievērojams un ir prognozēts, ka arī šogad apmeklētāju skaits būs pieaudzis par vēl vismaz
20000 apmeklētāju.

Коментарий автора
Комплект работ:
ВЫГОДНО купить комплект экономия −3,48 €
Комплект работ Nr. 1139321
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация