Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
Особые предложения 2 Открыть
3,99 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:172895
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 06.04.2009.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 7 единиц
Ссылки: Не использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  IEVADS    3
1.  Uzņēmuma raksturojums    4
2.  Uzņēmu­ma vi­des rak­stu­ro­jums    6
2.1.  Uzņēmuma iekšējā vide jeb Mikro vide    6
2.2.  Uz­ņē­mu­ma ār­ējā vi­de jeb Mak­ro vi­de    7
3.  Uzņēmuma darbības risks un apdrošināšana    11
3.1.  Risks    11
3.2.  Apdrošināšana    13
4.  Uzņēmuma dzīves cikls, integrācija un kooperācija    14
  Secinājumi    16
  Izmantotā literatūra    17
Фрагмент работы

Meži ir Latvijas nacionālā bagātība, kura saglabājama un vairojama, lai apmierinātu sabiedrības ekoloģiskās, ekonomiskās un sociālās vajadzības. Latvijas iedzīvotājus ar mežu vienmēr ir saistījušas saimnieciskas, kultūrvēsturiskas un emocionālas saites, kuras veidojušās gadsimtu laikā. Mežs nav mērāms tikai latos un kubikmetros, tas pilda neaizstājamas ekoloģiskās un sociālās funkcijas gan nacionālā, gan starptautiskā līmenī.
Meža resursi ir pieskaitāmi pie nozīmīgākajiem Latvijas dabas resursiem. Koksnes resursi pilnībā nodrošina vietējo patēriņu un ļauj koksni un tās izstrādājumus eksportēt, dodot lielu ieguldījumu Latvijas tautsaimniecībā. Mežizstrāde bieži ir vienīgais iztikas avots lauku iedzīvotājiem. Savukārt medības ir tradicionāls brīvā laika pavadīšanas veids. Lielās mežu platības nodrošina dzīves vidi medījamo dzīvnieku populācijām. Ar meža resursu izmantošanu ir cieši saistītas Nacionālajā vides aizsardzības politikas plānā kā prioritāras vides problēmas minētās dabas resursu neracionāla izmantošana, ainavu degradācija un bioloģiskās daudzveidības samazināšanās.
Regulāri meža veselības stāvokļa novērojumi, ko veic Valsts meža dienests, liecina, ka meža veselības stāvoklis Latvijā 2005. gadā vērtējams kā labs un ir uzlabojies, salīdzinot ar pagājušā gadsimta 90.-tajiem gadiem.
Var secināt, ka pareizi orientēta meža apsaimniekošana ir ļoti svarīgs sabiedrības pienākums.
Latvijā mežs un tajā esošā koksne ir viens no vissvarīgākajiem atjaunojamiem dabas resursiem. Meža nozare ir viena no vissvarīgākajām nozarēm Latvijas ekonomikā.

Uz­ņē­mu­ma vi­de ir lab­vē­lī­gu un arī ne­lab­vē­lī­gu fak­to­ru ko­pums, kas ie­tek­mē uz­ņē­mu­ma dar­bī­bu un rī­cī­bu. SI­A “Sa­la mežs” ie­tek­mē gan Mikro gan Mak­ro vi­de:
2.1. Uzņēmuma iekšējā vide jeb Mikro vide
Iekšējā (mikrovide) ir uzņēmuma iekšējā vide, kurā notiek konkrētu uzņēmējdarbības lēmumu pieņemšana. Uzņēmējdarbības vidi katrs uzņēmums veido pats. Iekšējo vidi veido tie faktori, kurus uzņēmējs var ietekmēt vai mainīt īsākā vai ilgākā laika periodā:
uzņēmuma mērķi (stratēģija, kārtējie uzdevumi);
darbinieki (viņu zināšanas, prasmes, uztvere, iemaņas);
uzņēmuma struktūra (darba dalīšana, struktūrvienības, funkciju sadale un izpilde);
tehnoloģija (iekārtu izmantošana, informācijas sistēmas);
uzņēmuma kultūra, vadītāja darba stils.
Galvenie uzņēmuma kon­ku­ren­ti. Šis ir viens no gal­ve­na­jiem fak­to­riem iek­šē­jā vi­dē. Kon­ku­ren­tu no­vēr­tē­ša­na uz­ņē­mu­mam ir ļo­ti sva­rī­ga, par cik kon­ku­ren­ces ie­tek­mē tiek dik­tē­tas ce­nas un uz­ņē­mums ir spiests ie­sais­tī­ties kon­ku­ren­cē par sa­vu pro­duk­ci­jas no­ietu. Lie­lā­kie kon­ku­ren­ti ir SI­A „Ošu­kalns”, „Tal­la” , Z/s „Lie­pas” u.c. Lai uz­ņē­mums va­rē­tu past­āvēt ša­jā sī­va­jā kon­ku­ren­cē vi­ņam to­mēr sa­vā zi­ņā jā­pie­mē­ro­jas lie­lā­ku uz­ņē­mu­mu no­teik­ta­jām ce­nām. To­ties klien­tus var pie­sais­tīt ar la­bā­ku kva­li­tā­ti, ar la­bā­kiem pie­gā­des no­tei­ku­miem, pla­šā­ku rek­lā­mas kam­pa­ņu.
Uzņēmuma klienti un pa­tē­rē­tā­ji. SI­A “Sa­la mežs “ sa­vu ga­ta­vo pro­duk­ci­ju ap­ses dē­lī­šus re­ali­zē uz­ņē­mu­mos, kas no­dar­bo­jas ar mē­be­ļu ra­žo­ša­nu un pirts ap­da­ri. Ša­jā uz­ņē­mu­mā ir no­vē­ro­jams biz­ne­sa tir­gus, jo klien­ti ir or­ga­ni­zā­ci­jas, kas pro­duk­tus pērk ci­tu pro­duk­tu ra­žo­ša­nai. Pat­stā­vī­gā­kie klien­ti ir „Vid­ze­mes ko­ku eks­ports”, SI­A „AMG”, „La­me­ko”, „Kord” u.c. Pār­sva­rā pa­tē­rē­tā­ji ir no Rī­gas un Rīgas rajona. Uz­ņē­mu­ma pa­tē­rē­tā­ji ir arī starp­nie­ku tir­gus, kur pa­tē­rē­tā­ji ir or­ga­ni­zā­ci­jas, kas pro­duk­tus pērk, lai tos pār­do­tu tā­lāk. …

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация