Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
4,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:463571
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 21.03.2007.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Uzņēmums, tā darbības virzieni    3
  Uzņēmuma stratēģija, struktūra, organizācija    4
  Dokumentācija    5
  Grāmatvedības darījumi, formas    6
  Grāmatvedības reģistri, uzņēmuma nemateriālie ieguldījumi    7
  Pamatlīdzekļu uzskaite    8
  Apgrozāmo līdzekļu uzskaite, pašu kapitāls, īstermiņa saistības    9
  Ieņēmumi, izmaksas    10
  Atlaides, finansu rezultātu novērtēšana    11
  Uzņēmuma gada pārskats, inventarizācija kā gada pārskata pamats    12
  Uzņēmuma finansu pārskats    13
  Uzņēmuma bilances pārskats, pašu kapitāla izmaiņu pārskats, Naudas plūsmas pārskats    14
  Pielikums gada pārskatam, Vadības ziņojums    15
  Uzņēmuma gada pārskata noformēšana un parakstīšana, Iesniegšana    16
  Datorgrāmatvedības programmu raksturojums    17
Фрагмент работы

Stockmann universālveikalu vēsture kopš 1862.gada.

Stockmann grupas saknes meklējamas 19.gadsimtā: Stockmann kā komercuzņēmuma darbības aizsākās no neliela Nuutajarvi Stikla fabrikas veikaliņa, ko 1862.gadā pārņēma G.F. Stockmann no Lībekas. Kādus divdesmit gadus vēlāk Stockmann uzņēmuma jau bija divpadsmit darbinieki, no kuriem astoņi strādāja veikalā un četri birojā. Tolaik veikalā bija stikla, metālizstrādājumu, porcelāna un auduma nodaļas.
Uzņēmums pa īstam sāka attīstīties 20.gadsimta sākumā. Tā kā uzņēmējdarbība tika veikta dažādās vietās, aizvien aktuālāka kļuva jauna, liela universālveikala Helsinkos celtniecības plānošana. Universālveikals tika plānots 1920.gados vairākos etapos. Projekts izsauca milzu interesi gan no mēdiju, gan no pilsētas iedzīvotāju puses. Jaunā universālveikals atvēršana 1930.gadā arī atsaucās uz Stockmann klientu tīklu. Vecā Stockmann klientu loks aptvēra tikai pavisam nedaudzas sabiedrības grupas, taču jaunie klienti daudz plašāk pārstāvēja visu sabiedrību.
Izaugsme turpinājās 1950.gados.
Strauja paplašināšanās 1960.gados.
1970.gados kļuva grūtāk paredzēt ekonomisko situāciju. Naftas krīze un depresija, kas valdīja visā pasaulē atspoguļojās arī Stockmann darbībā. Lai nostabilizētu savu darbību, 80.gadu sākumā Stockmann nācās atteikties no universālveikala Pietarsaari. Arī 1976.gadā atvērtais Kouvola universālveikals tika slēgts.
1980.gados tika ieviesta jauna stratēģija. Šī stratēģija paredzēja koncentrēšanos uz tām Somijas pilsētām, kurās bija lielāka iedzīvotāju pirktspēja.
Stockmann ir viens no starptautiski plašākajiem Somijas tirdzniecības uzņēmumiem, bet savas darbības ārzemēs tas uzsāka tikai 1989.gadā.…

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация