Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
4,99 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:736001
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 11.05.2011.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 5 единиц
Ссылки: Не использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    3
  Prakses mērķis un uzdevumi    3
  Sociālais gadījuma apraksts    4
  1.fāze.Sākotnējā novērtēšana, sociālās problēmas identificēšana un definēšana    5
  2.fāze. Intervences mērķis un uzdevumi, intervences plāna sastādīšana, kontrakta jeb vienošanas slēgšana    11
  3.fāze: Intervences plāns un intervences atspoguļojums    13
  4.fāze: Sociālā darba prakses iejaukšanās/ intervences novērtēšana    19
  Izmantotas teorijas lomas un metodes darbā ar sociālo gadījumu    21
  Izmantotie LR likumi darbā ar sociālo gadījumu    22
  Nobeigums, tālākā darbība, secinājumi    23
  Izmantotās literatūras saraksts    24
Фрагмент работы

Nobeigums un turpmākā darbība

Sociālam darbiniekam apmēram divus mēnešus nav jāveic biežus ģimenes apmeklējumus, bet turot klientu savā redzeslokā, novērot vai ģimene spējīga turpmāk patstāvīgi funkcionēt, nepieciešamības gadījumā sniegt palīdzību un atbalstu. Sociālam darbiniekam nepieciešams sagatavot motivētu slēdzienu savas kompetences ietvaros par situāciju šajā ģimenē bāriņtiesai, ar informāciju, vai bērna māte ir iesaistījusies problēmu risināšanā un viedokli par iespēju mātei atjaunot aprūpes tiesības. Sociālo darbu ar ģimeni šī intervences plāna ietvaros nepieciešams turpināt arī tad, kad bērna aprūpes tiesības būs atjaunotas. Tādejādi, saņemot attiecīgu speciālistu atbalstu, tiktu mazināts risks, ka kādu iemeslu dēļ, bērns atkārtoti nesaņem pietiekamu vecāku aprūpi un audzināšanu, lai tiktu veikti nepieciešamie pasākumi, lai bērns saņemtu atbilstošu uzturu, apģērbu un viņam tiktu nodrošināti labvēlīgi dzīves apstākļi un sociāla vide.

Secinājumi

Prakses laikā man bija nepieciešamas šādas prasmes:
• Komunikācijas prasmes;
• Prasme plānot un organizēt darbu;
• Identificēt klientu, viņa sociālās problēmas un sociālās vajadzības, analizēt to cēloņus un sekas;
• Palīdzēt klientam saskatīt spēkus un resursus sevī un savā vidē,
• Veikt vispusīgu klienta sociālās situācijas novērtējumu, analizēt faktus;
• Konsultēt klientu, aktīvi uzklausīt klientu, prast motivēt un iesaistīt klientu sadarbības procesā;
• Atbalstīt un iedrošināt klientu;
• Strādāt komandā gan ar citiem speciālistiem, gan ar klientu lai sekmētu klienta sociālo problēmu atrisinājumu;
• Pielietot teorētiski apgūtas zināšanas;
• Veidot klienta lietu.

Prakses mērķi esmu sasniegusi. Teorētiskas zināšanas centos pielietot praksē, sociāla gadījuma vadīšanā, kā sociālais darbinieks. Nozīmīgs sociālā darba prakses jautājums bija sekmēt mātes–bērna attiecības, ka arī palīdzēt klientam attīstīt prasmes bērna audzināšanas jautājumos, lai uzlabotu bērna aprūpi un nodrošinātu bērna psihoemocionālo un fizisko labsajūtu ģimenē. Liels resurss bija tas, ka klients bija motivēts aktīvai līdzdarbībai. Es esmu apmierināta ar to, ka spēju palīdzēt klientam, aktivizējot klienta personiskās resursus un piesaistot citus speciālistu, sniedzot informāciju, veicot pārrunas un konsultācijas.
Diezgan svarīgs bija sociālas darbinieces, kuras vadībā izgāju praksi sniegtais man atbalsts un padomi, teorētiskas zināšanas, praktiskas prasmes sociālajā darbā. Liels paldies viņai.


Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация