Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
5,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:982967
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 19.09.2012.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  IEVADS    3
I.  GATAVOŠANĀS PEDAGOĢISKAJAM PROCESAM MĀCĪBU PRIEKŠMETĀ SPORTS    5
1.1.  Zasas vidusskolas izglītības programmas raksturojums    5
1.1.1.  Skolas vēsture    5
1.1.2.  Skola piedāvātās izglītības programmas    7
1.1.3.  Iespēja apgūt šādas valodas    7
1.1.4.  Iespēja piedalīties šādās ārpusklases nodarbībās skolā    7
1.1.5.  Skolas tradīcijas    8
1.2.  Sporta skolotājam nepieciešamā dokumentācija un ieteicamais literatūras saraksts    8
1.2.1.  Sporta skolotājam nepieciešamā dokumentācija    9
1.2.2.  Sporta skolotājam ieteicamais literatūras saraksts    9
II.  KLASES AUDZINĀŠANAS DARBS    11
2.1.1.  Skolas audzināšanas darba plāns pa sadaļām    11
2.2.  Audzināšanas pasākums    18
2.2.1.  Audzināšanas pasākuma scenārija plāns    18
2.2.2.  Skolēnu pašvērtējuma kartes par pasākuma norisi    21
III.  DROŠĪBAS UN IZGLĪTĪBAS SEKMĒJOŠAS VIDES RAKSTUROJUMS MĀCĪBU PRIEKŠMETĀ SPORTS    23
3.1.  Drošības noteikumi sporta stundās    23
3.2.  Zasas vidusskolas sporta nodarbību drošības noteikumu analīze, pašvērtējums    26
IV.  RADOŠĀ SPORTA STUNDA    27
4.1.  Stundā jārealizē trīs uzdevumi    27
4.2.  Teorētiskais pamatojums rotaļu, spēļu pielietojumu sporta stundās    27
4.3.  Radošās stundas noformējuma plāns    27
4.3.1  Mācīt senu (līdz 19. gs. ) latviešu rotaļu    28
4.3.2.  Mācīt modernu (21. gs. ) spēli    28
4.3.3.  Kompleksi attīstīt fiziskās īpašības ar apļa treniņa palīdzību    29
4.4.  Radošās stundas vērtējuma veidlapa    31
V.  VĒRTĒŠANA PRIEKŠMETĀ SPORTS    33
VI.  DIPLOMDARBA PAŠVĒRTĒJUMS    38
Фрагмент работы

4.2. Teorētiskais pamatojums rotaļu, spēļu pielietojumam sporta stundās
Rotaļā bērns ir ne tikai tiešā kontaktā ar citiem, bet arī uztver un pauž emocijas. Rotaļa ir kā palīgs bērna pasaules skaistināšanā, pārdzīvojums, kas liek aizmirst trūkumus un nepilnības, raizes un pārdzīvojumus, bet justies līdzvērtīgiem citiem. Bērna attīstībā ir nepieciešamas gan pozitīvas, gan negatīvas emocijas, jo tā ir gūtā pieredze. Emocijas izpaužas tādās jūtās kā patika, nepatika, prieks, bailes, pārsteigums un tās atspoguļojas mīmikā, žestos, valodā. Visu šo kopumā var redzēt tieši tad, kad bērns rotaļājas, jo bērns ir kā spogulis savām emocijām. Ir svarīgi redzēt emocionāli atklātus bērnus ar izkoptu valodu, mīmiku un žestiem, bet pieredze ir pretēja, un viens no cēloņiem ir tieši rotaļu trūkums bērnībā, jo mūsdienās liela daļa bērna brīvā laika tiek pavadīta pie datoriem, televizoriem un telefoniem.
Emocionālā pasaule ir ļoti svarīga, jo prāts bez attīstītām emocijām un pārdzīvojumiem var nodarīt tikai ļaunu. Pasaule, kurā dzīvotu cilvēki ar augsti attīstītu emocionālo sfēru un ne tik augsti attīstītu intelektu, visticamāk būtu harmoniska un skaista. Mīlestība, žēlums, kauns un spēja just līdzi emocijas, bez kurām pasaule nevar eksistēt. Sākumā emocijas palīdz attīstīties intelektam, pēc tam – harmonizē intelekta darbību. Intelektuāli augsti attīstīta pasaule bez emocionālās sfēras būtu nežēlīga. Intelektu var izmantot, ka cēliem, tā nekrietniem mērķiem. To, kā tiek izmantots intelekts, nosaka jūtas.
Emocijas mūsu dzīvi padara krāsainu un interesantu. Tās ietekmē cilvēka uzvedību, dzīvības norises un darba spējas, palielina vai samazina viņa aktivitāti. Visi izziņas procesi noris sekmīgāk, ja tos pavada noteikts emocionāls pārdzīvojums. Sevišķi spilgti tas atklājas atmiņas procesā. Informāciju, ko pavada emocionāla attieksme, labāk iegaumējam un vieglāk atceramies.
Īpaša nozīme bērna emociju attīstībā ir rotaļai. Tajā bērns ne tikai ir tiešā kontaktā ar citiem, bet arī uztver un pauž emocijas. Bērnam ir svarīgi, lai viņš kādam būtu visa pasaule.

4.3. Radošās stundas noformējuma plāns

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация