Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
Особые предложения 2 Открыть
4,99 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:673602
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 21.04.2011.
Язык: Латышский
Уровень: Средняя школа
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
Фрагмент работы

Latviešu valodas stunda sākas ar izlaboto diktātu un domrakstu atdošanu, lai skolēni varētu veikt kļūdu labojumus. Mācību stunda turpinās ar diskusiju un atbildēm uz jautājumiem no mācību grāmatas par stundas tēmu – valodas normām, tieši par žargoniem, paralēli tiek atkārtota mācību viela par iepriekš mācītajām valodas normām.
Diskusijās skolotāja cenšas iesaistīt visus skolēnus. Bērni atbild ļoti aktīvi un pat aizrautīgi.
Tālāk seko uzdevums no skolotāju grāmatas, ko skolotāja kā izdales materiālu ir sagatavojusi katram skolēnam, teksts ir interesants un skolēnam saistošs, ar humoru. Pēc uzdevuma izpildīšanas, tas tiek pārrunāts klasē ar skolēniem. Skolotāja ar skolēniem pārrunā katra žargona nozīmi.
Stundas beigās tiek uzdots mājas darbs no tās pašas darba lapas.
Pēc stundas ar skolotāju pārrunājām tēmas par mācību grāmatām, to pieejamību, valsts izdotajiem standartiem un mācību stundu samazināšanu un kā tas ietekmē mācību darba kvalitāti.

Literatūras stunda tiek organizēta, lai attīstītu un veicinātu skolēna interesi par literāro darbu, radošo pašizpausmi, sekmēt literatūras apguves procesā daudzveidīgu informācijas avotu izmantošanu, veidojot pētnieciskā darba iemaņas. Tas tiek panākts diskutējot par galvenajiem noveles varoņiem un viņu rīcību uz ledus. Skolotāja pievēršas arī plašākiem un filozofiskākiem jautājumiem, piemēram, cilvēks un ledus, cilvēku neapdomība. Skolēnu atbildes ir interesantas un daudzveidīgas
Tālāk seko uzdevums, skolotāja izdala materiālu (darba lapa no mācību komplektā pieejamajām darba lapu komplekta). Uzdevumā dota apkārtējā ainava un lasot tekstu jāatrod kāda tā izskatās naktī un dienā. Skolotāja praktizē individuālo pieeju, kamēr skolēni pilda uzdoto uzdevumu, skolotāja pieiet pie katra, pārliecinās vai uzdevums ir saprasts un neskaidrību gadījumā palīdz.
Stundas beigās tiek uzdots mājas darbs – sacerēt trīs dažādus aprakstus par ziemas nakti jūrā, kas ir viena no interaktīvajām mācīšanas metodēm – stāstu sacerēšana, kas rosina skolēnu iztēli un valodas attīstību.…

Комплект работ:
ВЫГОДНО купить комплект экономия −5,98 €
Комплект работ Nr. 1314350
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация