Individuālo mērķi izvēlējos sasaistīt ar savu studiju darbu un vēlējos uzzināt vairāk par to kā praksē tiek izmantotas pirkstiņu rotaļas, cik veiksmīgi tās strādā, kā bērniem tās patīk.
Lai sasniegtu savu mērķi izveidoju anketas pedagogu aptaujai (sk. 1. pielikumu), kā arī analizēju pedagoģisko un psiholoģisko literatūru. Aptaujā piedalījās 13 pedagogi. Tajā vēlējos uzzināt pedagogu pieredzi, uzskatus kāda ir runas attīstība bērniem mūsdienās, vai pirkstiņu rotaļas ir runas attīstīšanas palīglīdzeklis un kā to izmantot, lai būtu pozitīvi rezultāti un bērniem tās patiktu.
Pēc manām domām Latvijā pēdējo gadu laikā valodas attīstība palikusi nabadzīgāka. Vecākiem ikdienas steigā neatliek laika parotaļāties un parunāties ar saviem bērniem, bieži vien mūsdienu tehnoloģijas tiek izmantotas aukļu vietā. Nekontrolēts laiks pie televīzijas ekrāniem vai telefoniem runas attīstību nesekmē. Uzsākot bērnudārza gaitas runas attīstība bērniem ir diezgan vāji attīstīta. …