Secinājumi
1. Vērošanas prakseē tika ieguta informācija par dažādām institūcijām, kuras ir saistītas ar sociālā darbinieka profesiju.
2. Cilvēkiem ar garīgās attīstības traucējumiem, dzirdes, redzes problēmām ir kur ikdienā iet, lai darbotos kā jebkurš normāls cilvēks.
3. Sociālais darbinieks visās institūcijās ir kā starpnieks starp klientu un institūcijām – domi, Sociālo dienestu, u.c.
4. Visas sociālās institūcijas ir pašvaldības institūcijas, un darbojas Liepājas Sociālā dienesta pārraudzībā;
4. Finansējumu iestāžu darbībai galvenokārt piešķir pašvaldība un valsts;
5. Institūcijas savā starpā sadarbojas nododot viena otrai informāciju par klientiem, kā arī uzlabojot klientu sociālās dzīves kvalitāti;
6. Visu sociālo institūciju darbību galvenais mērķis ir palīdzēt klientiem uzsākt savas dzīves augšupeju, kā arī iedrošināt viņus mainīt savu dzīvi;
7. Klienti sociālajās institūcijās tiek ievietoti ar Sociālā dienesta rīkojumu;
8. Visu sociālo institūciju darbības jumta likums ir „Sociālo pakalpojumu un sociālās palīdzības” likums;
9. Vislielāko sociālo darbu institūcijās veic sociālais darbinieks, savukārt viņa pārraudzībā strādā sociālie aprūpētāji un sociālie rehabilitētāji;
…