-
Viesnīca "Aldemar Knossos Royal"
Nr. | Название главы | Стр. |
Ievads | 3 | |
1. | „Aldemar Hotels and SPA” viesnīcu ķēde | 4 |
1.1. | „Aldemar Knossos Royal” viesnīca | 4 |
1.2. | Uzņēmuma makrovide | 5 |
1.2.1. | Ekonomiskis faktors | 5 |
1.2.2. | Tehnoloģiskie faktori | 5 |
1.2.3. | Sociālais faktors | 5 |
1.2.4. | Fiziskais faktors | 6 |
1.3. | Organizatoriskā struktūra | 6 |
1.4. | Pakalpojumu klāsts | 7 |
1.5. | Mārketinga aktivitātes | 9 |
1.6. | Cena | 10 |
1.7. | Vadība | 12 |
1.8. | Darbinieki | 12 |
1.9. | Konkurenti | 13 |
2. | Prakse | 14 |
3. | Finanšu analīze x uzņēmumā | 16 |
Secinājumi un priekšlikumi | 25 | |
Izmantotas literatūras saraksts | 27 |
Bruto peļņas robeža (apgrozījuma rentabilitāte) parāda uzņēmuma darbības efektivitāti, cik ražoto preču vai sniegto pakalpojumu cenas ir atbilstošas tirgus stāvoklim, kā arī to vai ražošanas izmaksas ir nozarei atbilstošā līmenī. Bruto peļņas rentabilitātes rādītāji dod iespēju aprēķināt kādā mērā neto apgrozījuma pārmaiņas ietekmē bruto peļņas lielumu. Bruto peļņas koeficients parāda pārdošanas apjomu un tiešo izmaksu attiecību, cik lielu peļņu dod katrs produkciju realizējot iegūtais lats pēc apgrozījuma izmaksu segšanas.
• Kapitāla atdeve = Pārskata perioda peļņa vai zaudējumi pēc nodokļiem (tīrie ieņēmumi) / Pašu kapitāls * 100 % = 39.9661
Pašu kapitāla rentabilitāte (kapitāla atdeve) parāda, cik efektīvi tiek izmantots tas kapitāls, ko ir investējuši uzņēmumā īpašnieki. No ieguldītāja viedokļa šis ir viens no svarīgākajiem rādītājiem, jo parāda cik potenciālais investors nopelnīs no katra sava ieguldītā lata. Šis rādītājs bieži vien tiek salīdzināts ar banku depozītu ienesīgumu.
• Aktīvu atdeve = Pārskata perioda peļņa vai zaudējumi pēc nodokļiem (tīrie ieņēmumi) / Aktīvu bilance * 100 % = 27.0168
Aktīvu rentabilitāte ir viens no svarīgākajiem rādītājiem, kas parāda uzņēmuma konkurētspēju. Šis rādītājs ievērojami svārstās atkarībā no nozares, tāpēc ir svarīgi salīdzināt uzņēmuma rādītāju ar vidējiem rādītājiem. Ja rādītājs ir augstāks par nozares vidējo rādītāju, tas var liecināt par stipru uzņēmuma konkurētspēju.
• Ilgtermiņa ieguldījumu atdeve = Pārskata perioda peļņa vai zaudējumi pēc nodokļiem (tīrie ieņēmumi) / Ilgtermiņa ieguldījumi * 100 % = 1633.3790
Ilgtermiņa ieguldījumu atdeve parāda ienesīgumu atkarībā no uzņēmuma ieguldījumiem ilgtermiņa aktīvos. Ja uzņēmums maz investē līdzekļus attīstībā, tas var novest pie konkurētspējas samazināšanās nākotnē. Svarīgi pievērst uzmanību rādītāja dinamikai, kā arī salīdzināt to ar vidējiem rādītājiem, lai noteiktu optimālo rādītāju.
Secinājumi un priekšlikumi
Personiskie secinājumi:
Strādājot uzņemšanas dienestā, autore:
• nostiprināja un papildināja mācību periodā iegūtās teorētiskās zināšanas;
• Uzlaboja angļu valodu;
• Iepazinējas ar grieķu kultūru;
• Iepazinējas ar uzņēmuma organizatorisko struktūru;
• Ieguva informāciju par tūrisma un viesmīlības pakalpojumiem, ko klientam sniedz uzņēmumā;
• Apguva un attīstīju praktiskās iemaņas darbā tūrisma un viesmīlības uzņēmumā; pielietoju teorētiskās zināšanas reālās situācijās;
• Pielietoja saskarsmes iemaņas darbā ar viesiem;
• Attīstīja sevī viesmīlības uzņēmuma darbiniekam nepieciešamo atbildības sajūtu.
…
Praksi varēja iziet ne tikai Latvijā, bet tas tika piedāvāts arī ārzemēs. Autore izvēlējas Grieķijas viesnīcu ķēdi „Aldemar Hotels & SPA” kā savu prakses vietu, jo uzskatīja, ka prakse ārzemēs varētu sniegt jaunas zināšanas tūrisma jomā, kā arī uzlabot valodu zināšanas. Laika posma no 10. maija līdz 20. septembrim autores prakses uzņēmums bija viesnīcā „Aldemar Knossos Royal”. Prakses mērķis: iegūt ekonomisko kompetenci un apgūt praktisko iemaņu kopu, kas nepieciešama tūrisma un atpūtas uzņēmuma vadītājam saimnieciskajā, pārvaldes un sociālajā virzienā, apgūstot mūsdienīgas vadības metodes, daudzpusīgus mārketinga paņēmienus, uzņēmējdarbības finansiālā līdzsvara principus, uzņēmuma darbības tiesiskos aspektus, iegūt materiālus diplomdarbam. Prakses uzdevums bija nostiprināt teorētiskās zināšanas par tūrisma uzņēmuma komercdarbību, kas nozīmē izzināt tā darbības procesu kopumā, novērtēt tā mārketinga programmu, novērtēt viesnīcas vadību un vadītāja spējas savu funkciju pildīšanā, kā arī izstrādāt savus priekšlikumus darbības uzlabošanai.
Pielikumu nav.
- Prakses atskaite (viesnīcā)
- Prakses atskaite viesnīcā "Laine"
- Viesnīca "Aldemar Knossos Royal"
-
Ты можешь добавить любую работу в список пожеланий. Круто!Prakses atskaite viesnīcā "Laine"
Отчёт по практике для университета4
-
Prakses atskaite (viesnīcā)
Отчёт по практике для университета12
-
Viesnīcā "Grand Resort Lagonissi"
Отчёт по практике для университета14
-
Saimnieciskā dienesta darbība viesnīcā "Konventa sēta"
Отчёт по практике для университета9
-
Viesnīca „Domina Inn Riga”
Отчёт по практике для университета14