Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
4,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:333848
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 24.03.2022.
Язык: Латышский
Уровень: Средняя школа
Литературный список: 7 единиц
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    3
1.  Vispārējas ziņas par uzņēmumu    4
2.  Tehnoloģiskie procesi    5
2.1.  Izejvielu sagādes organizācija    5
2.2.  Izejvielu pirmapstrāde    6
2.3.  Ēdienu gatavošana    8
2.4.  Gatavās produkcijas kvalitātes pārbaude    10
2.5.  Gatavās produkcijas realizācija    11
2.6.  Apkalpošanas organizācija    12
2.7.  Sanitārhigiēniskās prasības uzņēmumā    13
3.  Tehnoloģiskās iekārtas    14
3.1.  Speciālās tehnoloģiskās iekārtas    14
3.2.  Ražošanas telpu plāns ar iekārtu izvietojumu    15
3.3.  Mehanizācijas un automatizācijas līmeņa raksturojums uzņēmumā    15
4.  Patstāvīgais uzdevums    16
5.  Secinājumi    17
6.  Izmantotā literatūra    18
Фрагмент работы

5. Secinājumi
Kā jau atskaites sākumā minēju, papildus apgūtajai teorijai nostrādāju praksi viesnīcā “Grand Palace Hotel”, lai savas zināšanas nostiprinātu praktiski. Šajā laikā man bija lieliska iespēja vērot uzņēmuma darbību klātienē, līdz ar to arī gūt skaidru priekšstatu par viesnīcas un restorānu darbību. Veicot pavāra palīga pienākumus, varēju izdarīt savus secinājumus par darba grafiku, pienākumu pildīšanu un par to, ko vajadzētu mainīt.
Atskatoties uz nostrādāto prakses laiku un to izvērtējot, secinu, ka šajā laika periodā esmu daudz redzējusi, uzzinājusi un iemācījusies. Protams, par to visu radās arī savs viedoklis. Analizējot uzņēmuma darbību, darba organizāciju un darbinieku savstarpējās attiecības, pirmajā mirklī atstātais iespaids ir labs, taču prakses laikā novēroju, ka ir tomēr dažas nepilnības, piemēram, sadarbība starp viesmīļiem un pavāriem nav augstā līmenī – bieži rodas pārpratumi par veiktajiem pasūtījumiem, dažādi starpgadījumi un tad ir neizbēgami konflikti. Pārsteidza arī tas, cik vāji organizēta sadarbība reizēm mēdz būt starp zāles menedžeri un šefpavāru vai pavāriem, piemēram, par banketa pasūtījumu reizēm gadās uzzināt tikai iepriekšējā vakarā, līdz ar to rodas problēmas ar banketa ēdienkartes izveidi un produktu sagādi. Runājot par virtuvi un darba procesu tajā, patīkamu iespaidu atstāja ne tikai tas, ka uzņēmuma ražošanas ir lielas, plašas, bet arī tas, ka tās aprīkotas ar modernām iekārtām, kvalitatīviem darba instrumentiem, kas ir ļoti svarīgi, lai darbu spētu veikt ātri un kvalitatīvi, taču kā negatīvu iezīmi varu minēt ražošanas telpas neprecīzo iekārtojumu, kā rezultātā rodas plūsmu krustošanās (skat. pielikumā 3.shēmu), respektīvi, pa vienu izeju tiek iznesta gatavā produkcija, tīrie trauki, atkritumi, un ienesti netīrie trauki no restorāna zāles. Ja teorijas apgūšanas laikā guvu informāciju, ka zāles un virtuves trauki jāmazgā atsevišķi, respektīvi, atsevišķas trauku mazgātuves un ražošanas vannas (izlietnes), tad šeit varēja novērot gluži pretēju situāciju – kopā tika mazgāti gan virtuves trauki, gan zāles trauki, gan arī tara.

Коментарий автора
Коментарий редакции
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация