Отчёт по практике
Предпринимательство и право
Туризм
Viesnīcas administratora un istabenes kvalifikācijas prak...-
Viesnīcas administratora un istabenes kvalifikācijas prakses atskaite
Nr. | Название главы | Стр. |
Ievads | 3 | |
Kvalifikācijas prakses mērķis | 4 | |
Kvalifikācijas prakses uzdevumi | 4 | |
1. | Drošības tehnikas noteikumi | 5 |
2. | Uzņēmums un tā saimnieciskā darbība | 7 |
2.1. | Uzņēmuma vēsture | 7 |
2.2. | Darbības galvenie mērķi un galvenās aktivitātes | 7 |
3. | Uzņēmuma organizācijas struktūra | 9 |
4. | Uzņēmuma viesu apmierinātības līmeņa noteikšana | 11 |
5. | Prakses laikā veiktā darba apraksts | 13 |
5.1. | Viesnīcas struktūra | 13 |
5.2. | Viesnīcas saimnieciskais dienests | 15 |
5.3. | Mēbeļu faktūras, to tīrīšana un kopšana | 15 |
5.4. | Grīdu segumi to tīrīšana un kopšana | 15 |
5.5. | Profesionālie tīrīšanas līdzekļi | 16 |
5.5.1. | Kokam | 16 |
5.5.2. | Metālam | 16 |
5.5.3. | Stiklam | 16 |
5.5.4. | Keramikai | 16 |
5.5.5. | Plastikātam | 16 |
5.5.6. | Specifiskie traipu tīrītāji | 16 |
5.5.7. | Gaisa atsvaidzinātāji | 17 |
5.6. | Profesionālais tīrīšanas aprīkojums | 17 |
5.7. | Viesu numuriņu uzkopšana | 18 |
5.8. | Viesnīcā izmantojamās veļas aprūpe | 21 |
5.9. | Darbs viesu uzņemšanas dienestā | 22 |
5.9.1. | Darbs ar viesnīcas uzņemšanas dienesta tehnisko aprīkojumu | 22 |
5.9.2. | Viesu pirms ierašanās cikls un viesu numuru rezervēšanas veidi | 22 |
5.9.3. | Telefonsarunu prasme | 23 |
5.9.4. | Dienestā izmantojamās datorprogrammas | 23 |
5.9.5. | Viesu pieteikumi, to reģistrēšana | 25 |
5.9.6. | Rezervācijas apstiprinājumi | 26 |
5.9.7. | Rezervācijas atteikumi | 26 |
5.9.8. | Viesu uzņemšana viesnīcā | 26 |
5.9.9. | Viesu piereģistrēšana viesnīcā | 26 |
5.9.10. | Viesu istabas statusa noteikšana | 26 |
5.9.11. | Viesu istabas cenas noteikšana | 27 |
5.9.12. | Speciālo vēlmju uzklausīšana un realizēšana | 27 |
5.9.13. | Viesu istabas pārdošana bez iepriekšēja pieteikuma | 27 |
5.9.14. | Informācijas sniegšana viesiem | 27 |
5.9.15. | Viesnīcas reklamēšana | 29 |
5.10. | Uzņemšanas dienesta sadarbība ar citiem viesnīcas dienestiem | 30 |
5.11. | Norēķinu veidi, to apstrāde | 30 |
5.12. | Viesu aizbraukšanas cikls | 31 |
5.12.1. | Viesu atrasto un pazaudēto mantu uzskaite | 31 |
5.12.2. | Viesu sūdzību un ieteikumu uzklausīšana un analizēšana | 31 |
Secinājumi | 33 | |
Priekšlikumi | 34 | |
Izmantoto avotu saraksts | 35 |
Laika posmā no 5. jūlija līdz 22.oktobrim veicu kvalifikācijas praksi Sociālās Integrācijas Valsts aģentūras (turpmāk tekstā SIVA) viesnīcas korpusā – Jūrmalā, Jaundubultu prospektā 71 un atsevišķajās kotedžās, kuras atrodas Jaundubultu prospektā 59.
Abas šīs vietas atrodas netālu no jūras un tās ir vienas no iecienītākajām atpūtas iestādēm Jūrmalā. Cilvēki šeit uzlabo savu veselību gan atpūšoties pie jūras, gan izmantojot plašās rehabilitācijas iespējas ko šeit piedāvā.
Viesnīcas numuri ir iekārtoti dažādām gaumēm - pieejami vienvietīgi, divvietīgi, divistabu numuri, kā arī speciāli pielāgoti numuri cilvēkiem ar īpašām vajadzībām.
Viesnīcas galvenajā korpusā, atrodas 102 divvietīgi numuri (62 no tiem renovēti 2010 gadā), 13 vienvietīgi numuri, 12 divistabu divvietīgie numuri, 2 ģimenes numuri un 7 numuri cilvēkiem ar invaliditāti. Vairums numuru ir ar skatu uz priežu mežu, un tajos ir viena vai divas gultas, WC, dušas telpa, visos numuros ir arī televizors. Divistabu numuros ir viena divvietīga vai divas vienvietīgas gultas, televizors, WC, vannas istaba. Ģimenes numuros ir viena divvietīga un viena divstāvu gulta, rakstāmgalds, kumode, televizors un dušas telpa. Bet Dubultu prospektā 59 atrodas 6 trīsstāvu kotedžas ar 24 divvietīgiem numuriem un 12 četrvietīgiem numuriem. Divvietīgie numuri ir aprīkoti ar vienu vai divām gultām, dušas telpu, televizoru, 12 numuros ir virtuve. Četrvietīgajos numuros ir divas guļamistabas ar vienu vai divām gultām, dzīvojamā istaba, virtuve [7].
SIVA ir Labklājības ministrijas pakļautības uzņēmums un tā viens no galvenajiem uzdevumiem ir sniegt sociālo rehabilitāciju. Aģentūras mērķa grupa ir cilvēki ar invaliditāti, politiski represētie, Černobiļas AES avārijas seku likvidatori, karavīri, kas pilda savu misiju Afganistānā, kā arī jebkurš interesents, kurš vēlas saņemt Eiropas standartiem atbilstošu rehabilitāciju.…
Drošības tehnikas noteikumi Uzņēmums un tā saimnieciskā darbība Uzņēmuma vēsture Uzņēmuma viesu apmierinātības līmeņa noteikšana Viesnīcas struktūra Viesnīcas saimnieciskais dienests Mēbeļu faktūras, to tīrīšana un kopšana Grīdu segumi to tīrīšana un kopšana Profesionālie tīrīšanas līdzekļi Specifiskie traipu tīrītāji Profesionālais tīrīšanas aprīkojums Viesu numuriņu uzkopšana Darbs viesu uzņemšanas dienestā Viesu pirms ierašanās cikls un viesu numuru rezervēšanas veidi Telefonsarunu prasme Viesu pieteikumi, to reģistrēšana Viesu uzņemšana viesnīcā Viesu istabas statusa noteikšana Viesu istabas cenas noteikšana Speciālo vēlmju uzklausīšana un realizēšana Viesu istabas pārdošana bez iepriekšēja pieteikuma Viesnīcas reklamēšana Uzņemšanas dienesta sadarbība ar citiem viesnīcas dienestiem Viesu aizbraukšanas cikls Viesu sūdzību un ieteikumu uzklausīšana un analizēšana
- Prakses atskaite viesnīcā "Laine"
- Viesnīcas administratora un istabenes kvalifikācijas prakses atskaite
- Viesu uzņemšanas dienests viesnīcā "Denali Princess Wilderness Lodge" (ASV, Aļaska)
-
Ты можешь добавить любую работу в список пожеланий. Круто!Prakses atskaite viesnīcā "Laine"
Отчёт по практике для университета4
-
Viesu uzņemšanas dienests viesnīcā "Denali Princess Wilderness Lodge" (ASV, Aļaska)
Отчёт по практике для университета12
-
Atskaite par praksi viesnīcā "Vilmāja"
Отчёт по практике для университета7
-
Cēsu un Aldara alus salīdzinājums. Liepājas viesnīcas "Līva" konspekts
Отчёт по практике для университета23
-
Viesnīca “Hotel de Rome”
Отчёт по практике для университета25