Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
2,99 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:834593
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 13.05.2020.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
Фрагмент работы

Virzulis
Virzulis uzņem gāzu spiedienu, ka arī tiek pakļauts ievērojamām inerces un siltuma slodzēm. Virzuļa sasilšana notiek tam saskaroties ar karstām gāzēm gan arī berzes rezultāta starp virzuļa sānu virsmu un cilindra sieniņu
Virzuļa dzesēšana ir apgrūtināta. Siltuma lielākā daļa no virzuļa uz cilindra sieniņu tiek atdota caur virzuļa gredzeniem sānu virsmu. Daļa siltuma tiek novadīta no virzuļa iekšējām virsmām caur gaisu un eļļu, kas atrodas karterī. Vislielākais siltums virzulim ir darba virsmas vidusdaļā un pretim izplūdes vārstam
Virzuļa sānu virsma tiek izpildīta ar nelielu novirzi no cilindriskas formas. Tam tiek piešķirta neliela konusa forma garenvirzienā (pa augstumu), un šķērsvirzienā neliels ovālums. Līdz ar to tiek ievērota virzuļa nevienmērīga sasilšana garenvirzienā, kā arī virzuļa un cilindra deformācija
Virzulis sastāv no darba virsmas, sānu sieniņas un diviem pielējumiem ar atverēm, kurās uzstāda virzuļa pirkstu, ar kura palīdzību virzulis tiek savienots ar klani. Uz darba virsmas ir izpildīti divi padziļinājumi, kuri nepieļauj virzuļa sitienu pa vārstiem gadījumā, ja tie iesprūst atvērtā stāvoklī.

Gredzeni
Uz virzuļa sānu virsmas izpildītas gredznvirziena rievas, kurās izvieto virzuļa gredzenu. Gredzenu lielākā daļa atrodas virzuļa augšējā daļā.
Virzuļa gredzeni veic blīvēšanu starp cilindru un virzuli. Tie ievērojami samazina gāzu un degmaisījuma nokļūšanu no cilindra uz karteri (izplešanās un saspiešanas taktīs) kā arī gaisa un eļļas uzsūkšanu no kartera uz darba tilpumu virs virzuļa (ieplūdes un izplūdes taktīs).
Gredzeni ir izpildīti šķelti un pie cilindra spoguļvirsmas tiek piespiesti ar elastības spēkiem.
Gredzenu šķēluma spraugas sastāda 0,05...0,2 mm. Spraugas palielināšanās izraisa blīvējuma pasliktināšanos, bet pārāk maza sprauga var izraisīt gredzena bojājumu, tam sasilstot.
Gredzenus 1 un 2 (3.b. att.) sauc par kompresijas gredzeniem. Tos izpilda ar trapecveida vai taisnstūra šķēlumu. Trapecveida gredzeniem ir mazāka tieksme uz piedegšanu. Gredzens 1 strādā smagos temperatūras apstākļos, tādēļ to dažreiz izgatavo no tērauda.
Gredzenus 3...6 sauc par eļļas noņēmējgredzeniem. Tos izpilda koniskus, t. i. skrāpja formā. Gredzeni 3, 4 un 5 ir izkārtoti ar skrāpji uz leju, bet gredzens 6 – uz augšu.

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация