Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
Особые предложения 2 Открыть
3,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:866670
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 29.04.2010.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 20-й век (1900–1999 гг.)
2000–2010 гг.
Фрагмент работы

SECINĀJUMI
Bioloģiskā lauksaimniecība ir Eiropas lauksaimniecības nozare, kura pēdējos gados ir nemainīgi augusi, jo tā veicina dabas resursu aizsardzību, bioloģisko daudzveidību un dzīvnieku labturību, kā tā palīdz lauku attīstībai un saglabā tās ilgtspējīgu.
Pēdējo gadu laikā ES Kopējās lauksaimniecības politika uzmanība koncentrēta uz lauksaimniecības saikni ar vidi un lauku attīstību, kā galveno mērķi uzstādot lauksaimniecības negatīvās ietekmes uz vidi samazināšanu.
Viens no galvenajiem šķēršļiem BL tirgus attīstībai ir augstā patēriņa cena, jo ekoloģiski tīru produktu uzcenojums stipri atšķiras dažādās valstīs un dažādiem produktiem.
Viena no problēmām, kas atklājās pētījuma rezultātā, ka grūti ir realizēt bioloģisko produktu līdz patērētājam kā bioloģisko.

PRIEKŠLIKUMI
Piešķirt samazināto PVN likmi bioloģiski ražotiem produktiem, tādējādi veicinot potenciālo patērētāju ieinteresētību un padarot to vieglāk pieejamu jau esošiem patērētajiem, samazinātu patēriņa cenas, bet tādējādi palielinātos pieprasījums, bet varētu paaugstināt PVN likmi pesticīdiem un citiem mēslojumiem.
Kooperēties vajadzētu ne tikai tām saimniecībām, kurām ir grūti ekonomiski apstākļi, bet arī pārējām, tādējādi bioloģiskās lauksaimniecības attīstība notiks ātrāk, kooperācija ir liela nozīme arī eksporta veicināšanai, jo grūtāk iziet lielā eksporta tirgū vienai saimniecībai, bet jau kooperācijai tas ir vieglāk realizējams.
Nepieciešama lielāka valsts iejaukšanās šajā nozarē, precīzāk, jāveicina mārketinga pasākumi attiecībā uz veselīgu dzīvesveidu un par bioloģisko produktu nozīmīgumu katra cilvēka dzīvē. Vairāk reklāmas kampaņas sabiedriskās vietās un masu mēdijos, lielāku uzsvaru liekot uz jauniešiem un bērniem.

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация