Skaņu diferencēšanas posms
Atkārto teikumus!
Dži-dži-dži – Džimijs dzenā Džimu.
Di-di-di – Dimdi, zeme dimdi!
Dže-dže-dže – Krēms ir salds kā džems.
Že-že-že – Želeja krāšņa kā zieds.
Džu-džu-džu – Džūkstē zvani zvanīja.
Du-du-du – Dunduri govis ganīja.
Dži-dži-dži – Džindžārā iebrauc čigāni.
Ģi-ģi-ģi – Dzirdami ģitāras strinkšķieni.
Skaņu diferencēšanas posms
Fonemātiskās analīzes un sintēzes veidošana:
Sasit plaukstas, ja teikumā dzirdi skaņu Dž.
Didža džinsiem plati gali.
Džungļos dzīvo tīģeri.
Mežā atrodas odžu midzenis.
Ceļa malā aug dadži.
Edžus brauc ar džipu.
Skaņu diferencēšanas posms
Lasi vārdus svītriņu vietā liekot Dž vai Ģ!
Džemperis, ģitāra, džungļi, dadži, kuģis, ģimene.
Nosaki kāda skaņa ir dzirdama vārdos (Dž vai Ģ) un tās atrašanās vietu (sākumā, vidū, beigās):
Dadži, džinsi, eņģelis, pīlādži, zāģis, tīģeris, džems, ģimene, džungļi, pidžama
Ja bērns skaņu Dž aizstāj/jauc ar kādu citu skaņu, tad skaņas Ģ vietā var ievietot D, Ž vai Dz.
…