Vēstījums un aktivitātes
Kampaņas vēstījumus ir, ka vecākiem un citiem sabiedrības locekļiem ir jārūpējas par to, lai bērni netiktu pakļauti pasīvai smēķēšanai.
Kampaņas ietvaros tika īstenotas sekojošas aktivitātes:
elektroniskajos un drukātajos medijos izdarīta 131 publikācija;
publisko diskusiju tiešsaistē apskatīja 288 unikālie skatītāji;
mājaslapas apmeklētāju skaits kampaņas ietvaros sasniedza 2500 unikālos apmeklētājus;
fotoizstādei tika piesaistītas 8 sabiedrībā atpazīstamas personas, kas atmetušas smēķēšanu;
potenciālais fotoizstādes apmeklētāju skaits – 360 000 cilvēku.
Kampaņa «Izvairies no smēķētāja!»
Kampaņu «Izvairies no smēķētāja!» 2015. gada otrajā pusē uzsāka īstenot Veselības ministrija un Slimību profilakses un kontroles centrs, lai aicinātu gan vecākus, gan visu sabiedrību kopumā pasargāt bērnus no pasīvās smēķēšanas un saskares ar cigarešu dūmiem, kas būtiski ietekmē bērnu veselību.
kampaņas nolūks, mērķis, sasniedzamie rezultāti, mērķa grupas, vēstījums un mēdiju kanāli ir tādi paši vai ļoti līdzīgi kā kampaņai «Ja smēķē Tu – smēķē Tavs bērns!», tomēr šajā kampaņā tiek izmantotas preses konferences, vecāki aicināti lietot uzlīmes «Uzmanību – bērns! Nesmēķē tuvāk par 10 metriem!», bet bērni, izglītības iestāžu pavadībā, iesaistīti plakātu maketu konkursā, kur bērnu uzdevums ir izveidot plakātus, kas mudinātu pieaugušos nesmēķēt bērnu klātbūtnē.
kampaņa «Izvairies no smēķētāja!» vēl nav noslēgusies, tomēr provizoriskie rādītāji liek domāt, ka tā būs veiksmīgāka par savu priekšgājēju, iespējams, interaktīvākas pieejas dēļ, t.i., vecāku un bērnu aktīvas iesaistīšanas dēļ.
…