Kampaņas veiksmes
Precīzs kampaņas vēstījums - moto: Mākslai vajag telpu
Demonstrē radošumu, kompetenci un izcilas spējas
Atmiņā paliekoša
Pilsētas tēlu ietekmējoša, uzrunājoša, pamanāma
Veiksmīgs vides reklāmas risinājuma pielietojums
Plašs iesaistīto un sabiedroto loks, ietekmīgi atbalstītāji
Veiksmīgs mājas lapas, informatīvu pasākumu pielietojums internetā un plašsaziņas līdzekļos
Oriģinalitāte, inovatīvisms
Intrigas klātbūtne, mudina meklēt papildus informāciju
Izglītojošais pienesums, sniedz ieguvumus un atstāj ietekmi uz kultūras mantojumu kopumā
Kaut arī vērsta uz ļoti plašu mērķauditoriju, satur personalizācijas elementus (festivāla Staro Rīga ietvaros gaismas instalācijas uz RTU ēkas sienas – prezentēti deklarācijas par Laikmetīgās mākslas muzeja izveidi parakstītāju vārdi)
Kampaņas vājie punkti
Apjomīgi finansiāli ieguldījumi
Vēstījuma nenolasamības klātesamība - ne visiem kampaņas vēstījums ir viegli uztverams un skaidrs
Nepieciešama patstāvīga papildus informācijas meklēšana
Strīdīgi, vai laikmetīgā māksla gūst atbalstu un interesi mērķauditorijas grupā ar vidējo vai zemu kultūras kapitālu - vai šī grupa ir izvēlēta atbilstoši kampaņas mērķiem? T.i. cik ļoti kampaņas vēstījums ir piemērots visām tās mērķauditorijas grupām?
Neviennozīmīga uztvere – laikmetīgā māksla ne visiem saprotama, atbalstāma
Kampaņveidīgi pasākumi nespēj kompensēt valstiski nozīmīgas mākslas telpas trūkumu - fakts, ka pēckara un mūsdienu māksla plašākai sabiedrībai ir pieejama vien īslaicīgi uzstādītos konteineros, rada ļoti nopietnas bažas par latviešu kultūras ilgtspēju un attīstību (pasākumi mērķis ir aktualizēt sabiedrībā diskusiju par LMM nepieciešamību).
…