Pētījums “Aplūkošana, skatīšanās uz augšu vai turēšanās līdzi cilvēkiem: Facebook izmantošanas motīvi. “ Pētījums tika veikts ASV, Ņujorkā. Autors bija Adams. N. Džonsons.
Tika pētīti lietotāji sociālajā tīklā Facebook, un apmierinājumu lietotāji gūst no tā. Pirmajā pētījuma stadijā 137 lietotāji radīja vārdus vai frāzes, lai aprakstītu, kā viņi izmanto Facebook, un to, kas viņiem patika tā izmantošanā.
Frāzes tika sakodētas 46 priekšmetos, kas tika izmantotas no 241 Facebook lietotājiem pētījuma 2. stadijā. Frāžu analīze norādīja uz septiņiem unikāliem izmantojumiem un apmierinājuma gūšanai : sociālo savienību, kopīgu identitāti, saturu, sociālo meklēšanu, sociālo tīklu sērfošanu un statusa atjaunināšanu.
Lietotāju demogrāfija, objekta apmeklējuma modeļu, un privātuma iestatījumu izmantošana bija saistītas ar dažādām vajadzībām un to apmierināšanu.
…