2.1. Secinājumi
Analizējot teorētiskajā un praktiskajā daļā iegūtos rezultātus , apkopojot anketu rezultātus, darba autors secina, ka 4. klases zēniem un meitenēm uzslavas vērtība motivācijā ir augstāka nekā 11. klases zēniem un meitenēm. Savukārt 11. klašu skolēniem tik ļoti nav nepieciešama uzslava, lai viņi būtu motivēti, jo bieži vien viņi ir spējīgi motivēt paši sevi. Tas nozīmē, ka 11. klases skolēni ir patstāvīgāki, vairāk orientēti uz sevi un savām vajadzībām, viņiem pazeminās vajadzība pēc vecāku atbalsta un šis atbalsts tiek kompensēts ar vienaudžu atbalstu, ar sevis identifikāciju kādai noteiktai vienaudžu grupai un tiek meklēta šīs grupas atzinība, kas sakrīt ar Sokolovas domām, „ka pusaudzim ir svarīgi sevi apliecināt vienaudžu acīs, lai cienītu sevi un justos pārliecinoši”
2.2. Secinājumi
2.Savukārt ar anketas, „ Skolēnu prioritātes uzticības personu izvēlē un personu izvēlē, no kurām vēlētos vai nevēlētos saņemt uzslavu, kritiku, nosodījumu u.c., palīdzību autors secināja, ka 11. klases zēni un meitenes visvairāk vēlas saņemt uzslavu un dāvanas no draugiem, viņi omulīgāk jūtas sabiedrībā ar draugiem un var viņiem uzticēt noslēpumus, vecākus atbīdot otrajā plānā. Savukārt 4. klases zēni un meitenes visvairāk grib saņemt uzslavu un dāvanas no vecākiem, viņi visomulīgāk jūtas sabiedrībā ar vecākiem un vislabāk var izrunāties ar vecākiem.
…