Secinājumi
Izvirzītā hipotēze par to, ka bērni sekmīgi attīsta savas prasmes un iemaņas, pilnveido zināšanas, ja pedagogs piedāvā daudzveidīgas spēles un rotaļas, izmantojot dažādus materiālus, mainot sensoro rotaļnodarbību vidi ir apstiprinājusies
Rezultātu sasniegšanai nepieciešams pareizi izvēlēties un organizēt rotaļas, kurās bērni sasniedz vajadzīgos rezultātus . Rotaļas jāorganizē ar noteiktu mērķi, tātad mērķtiecīgi un sistemātiski.
Attīstot sensorās spējas, attīstās valoda, runa, pirkstu sīkā muskulatūra un visi psihiskie procesi.
Bērns rotaļājoties, spēlējoties, darbojoties rotaļnodarbībās apgūst un sistematizē milzīgu jutekliskās informācijas daudzumu, tā pilnveidojot sajūtu un uztveres procesu.
…