Sabiedrisko attiecību izmantošana saistībā ar A/S „Hansabanka” izvirzītajiem mērķiem un uzdevumiem
Uzņēmums sabiedriskās attiecības izmanto, lai popularizētu ne tikai pašu banku, bet arī tās sniegtos pakalpojumus, tādā veidā veidojot saikni ar apkārtējās vides grupām.
Viens no Hansabankas mērķiem ir saglabāt visdrošākās bankas statusu, veidojot labvēlīgu tēlu. Šis mērķis tiek sasniegts, izmantojot sabiedriskās attiecības, lai parādītu banku un tās sniegtos pakalpojumus pozitīvā gaismā.
Izmatojot sabiedriskās attiecības tiek veidots labvēlīgs klimats visiem patērētājiem. Pateicoties tām var izprast dažādu auditoriju vēlmes un vajadzības.
Hansabanka ņem vērā arī citus komunikācijas procesa dalībniekus, lai veiksmīgi veidotos atgriezeniskā saite sabiedrisko attiecību rezultātā.…