Šis projekta darbs veidots, lai iepazīstinātu klātesošos ar sabiedrisko attiecību speciālista profesiju.
Katram karjerā ir savs sapnis, un mans ir kļūt par labāko šajā nozarē
Viens no populārākajiem mītiem, kas bieži izskan, ir tas, ka sabiedriskās attiecības (SA) ir tas pats, kas reklāma tikai ar savādāku nosaukumu.
Patiesībā SA speciālisti ir vajadzīgi, lai stimulētu gan pieprasījumu pēc uzņēmuma produktiem un/vai pakalpojumiem, gan arī lai gūtu labvēlīgas atsauksmes par kompānijas darbību.
SA speciālistam jābūt informētam par jaunāko Latvijā un pasaulē
Viņam jāpiedalās uzņēmuma rīkotajās preses konferencēs
Jāpiedalās personāla ārējās un iekšējās komunikācijas pilnveidošanā
Jāsagatavo izplatīšanai medijos informāciju par savu uzņēmumu
Sabiedrisko attiecību speciālista īpašības
Komunikabilitāte
Fleksibilitāte
Labas runas spējas
Laba atmiņa
Sabiedrisko attiecību vēsture
SA pirmssākumi meklējami 20. gs.
Pirmā firma tika dibināta ASV, to paveica Herberts Smols un Tomass Mārvins
1. pasaules karā savu firmu nodibināja ASV prezidents Vudro Vilsons; tai vajadzēja mobilizēt sabiedrību, lai tā atbalsta kara darbību
Pēc 1. pasaules kara šī specialitāte strauji attīstījās.…