1. Komunikaciju un godprātīguma un etisku vērtību ieviešana.
Uzņēmumā ir aptieku menedžeris, kas nodarbojas ar visu aptieku iekšējām lietām un problēmām. Viņa pienākumu lokā ir sadarbība gan ar uzņēmuma direktoru, gan ar aptieku vadītājiem, gan ar aptieku grāmatvežiem, gan ar preču piegādātājiem utt.
2. Uzticēšanas kompetence.
Aptieku menedžeris visu informāciju, kas saistīta ar aptiekām, uztic uzņēmuma direktorei. Daļu no šis informācijas uztic arī grāmatvežiem.
Par nākotnes plāniem, kas saistītas ar aptieku tikla paplašināšanu, no direktores sākumā uzzin aptieku menedžeris.
3. Vadības līdzdalība.
Uzņēmuma direktore vienmēr piedalās aptieku “dzīvē”. Neskatoties uz to, ka ir cilvēks, kas tieši nodarbojas ar aptiekām, (aptieku menedžeris), direktore interesējas par visu, kas saistīts ar aptiekām: gan par problēmām, gan par panākumiem.…