Hipotēze
Skolotāja apģērbā izmantotās krāsas ietekmē skolēnu uztveri un iegaumēšanas spējas.
Darbā apskatīti un aprakstīti dažādi ar krāsu saistīti aspekti, kas varētu ietekmēt cilvēku (šajā gadījumā skolēnu) uztveres spējas un uzmanību.
Pētījuma priekšmets – saikne starp skolotāja apģērbā izvēlētajām krāsām un mācību vielas uztveri skolēniem.
Pētījuma objekts – krāsas un to salikumi skolotāja apģērbā.
Darba mērķis – izpētīt un noskaidrot, vai skolotāja apģērbā izmantotās krāsas ietekmē skolēnu uztveri un iegaumēšanas spējas.
Uzdevumi – apskatīt un aprakstīt katras krāsas simbolisko nozīmi un asociācijas ar tām, izpētīt to psiholoģisko ietekmi, noskaidrot krāsu mijiedarbības likumsakarības apģērbā.
Metodika – izmantotās literatūras un uzziņu avotu apskats, izpēte un analīze, anketēšana.
Teorētiskā daļa
Krāsa, tās simbolika un asociācijas
Krāsas ietekme, nozīme un to psihofizioloģiskais raksturojums
Krāsa apģērbā un tās nozīme tēlā
Uzmanība un to ietekmējošie faktori.…